קידום אתרים מחיר – שירות לפי התקציב שלכם!

גם בתחום של קידום אתרים אורגני, יש פערי מחירים שלא תמיד נובעים מאיכות גבוהה לעומת נמוכה, אלא בהתאם להוצאות שיש למקדם האתרים.
קידום אתרים מחיר

כאשר אתם עובדים עם חברת קידום אתרים, אשר עובדת מול הרבה לקוחות, מן הסתם היא חייבת לשכור משרדים, לשלם משכורות, ציוד משרדי, והוצאות שוטפות אחרות, וכדי להרוויח היא משקללת את ההוצאות שלה בתמחור ללקוחות.

כאשר מדובר במקדם אורגני שעובד למשל מהבית, הוא יגבה מכם את עלות מחיר הקידום, וכיוון שאין לו הוצאות כמו לחברה ששוכרת משרדים, מן הסתם המחיר שלו לקידום אורגני יהיה יותר העלות של קידום אתרים מחיר יכול להשתנות בהתאם למשרד או לפרילנסר.

מקדם פרילנסר עדיף על משרד פרסום

תחום הקידום ברשת שייך לתחום העיסוק של כל משרד פרסום דיגיטלי ואנשים אשר עובדים כמקדמים בחברות האלה, צוברים ניסיון ולאחר מכן פורשים כנפיים ורוצים לעבוד היום לבד. החלום של דור הצעירים היום, הוא להיות עצמאים. כאשר הם מרגישים שהם רכשו ניסיון ומיומנויות, הם פותחים חברת קידום אתרים ומציעים לכם גם שירותי קידום אורגני, שבלעדיהם ספק רב אם תגיעו יום אחד לעמוד הראשון בגוגל.

הם לא שונים ממקדמי אתרים שעובדים בחברות פרסום, אלא שהם פשוט יעניקו לכם יחס יותר אישי ויתמקדו במעט לקוחות שירוויחו יותר ולא בהרבה לקוחות שיקבלו מעט, מה שקורה לא אחת בחברות גדולות המעניקות שירות. הרבה פעמים ככל שהם גדלים יותר, רק איכות השירות שלהם יורדת. 

אם אתם מתעניינים בקידום אתרים אורגני, בררו קידום אתרים מחיר ועלות בחברות גדולות לעומת פרילנסרים שיעניקו לכם את אותה עבודה, ואולי אפילו ברמה יותר איכותית במחיר יותר נמוך.

מה עושה מקדם אורגני?

זו בוודאי לא הפעם הראשונה ששמעתם את המושג מקדם אורגני ואולי תהיתם אם קידום אתרים מחיר של מקדם אורגני עולה יותר מאשר קידום ממומן. אם כך ההשוואה הזו איננה נכונה כלל וכלל משום שעלות של קידום אורגני משולמת בריטיינר חודשי הנקבע מראש, ובדרך כלל פרילנסר יגבה פחות ממה שתגבה חברה שמעסיקה הרבה עובדים ושוכרת משרדים. קידום ממומן הוא קידום שעליו משלמים לגוגל שהוא בעל הבית של הפרסום הזה, קמפיין מודעות שמתוכנן ועולה באמצעות גוגל אדווארדס, כלי הפרסום המדויק של גוגל. 

קידום ממומן יכול להשתנות בכל עת וזמן, הן מבחינת ניסוח המודעות, כמות ההופעות שלהם. מיקומים גיאוגרפיים, קהלי יעד והתשלום הוא לפי הקלקה על מודעה. כאשר מדובר על מילות מפתח תחרותיות, המודעות הראשונות יהיו של המפרסמים ששילמו הכי הרבה על מילות המפתח באמצעות מכרז פנימי שנעשה קודם לכן.

קידום אתרים עוסק בהפצה אורגנית  של מילות מפתח בתכנים של אתרים או במאמרים המרושתים חיצונית לאתרים אחרים עם לינק לאתר המפרסם.

אם אין לכם קידום- הגיע הזמן!

רוב העסקים עושים קידום אורגני או קידום ממומן, תלוי מה המטרות שלהם. קידום אורגני הוא תהליך ארוך טווח אשר נועד לבסס ולחזק אתר, להטמיע בו תכנים ראויים עם מילות מפתח רלבנטיות ובתהליך סיזיפי ורצוף להוביל את האתר למקומות גבוהים בתוצאות של גוגל.

קידום ממומן עובד על קמפיין מודעות והוא מתאים ומיועד לחברות שזקוקות לחשיפה מידית, שיוצאות במבצע חד פעמי, מקימות מועדון לקוחות או מספקות שירות עונתי.

קידום אתרים מחיר אפשר לבדוק במשרדי פרסום שונים, אצל פרילנסרים וכן חשוב מאוד לקבל המלצות וחוות דעת אמתיות מלקוחות. מה שבטוח אם לא תעשו שום קידום, לא תגיעו לשום מקום. 

יובל לגשטיין

יובל לגשטיין

בעלים של חברת "SEO FIX" - קידום אתרים לעסקים שרעבים באמת לתוצאות, עוסק בתחום הדיגיטל כ-13 שנים. כותב תוכן, וקופירייטר, בעל ניסיון אדיר בקידום אתרי מסחר ותדמית עם חשיבה מחוץ לקופסא.