קידום אתרים מחיר מקובל – מה חשוב לדעת

כאשר פונים אל חברת קידום אתרים מחפשים תמיד מהי העלות בעצם של קידום אתרים מחיר לתהליך של קידום אתרים יכול להשתנות עקב כמה היבטים שונים.
קידום אתרים מחיר

חיפוש ברשת של שירות קידום אתרים, מוליד את השאלה, כמה זה עולה. אם כך, יש איזה שהוא רף מקובל של מחירים, למרות שקיימים פערים גדולים מאוד בין המקדמים השונים ובין החברות המעניקות את השירות הזה. כמו בכל תחום, גם בתחום הזה ובעיקר בו, יש היצע מאוד גדול של מקדמים, אבל איך לומר את זה במילים פשוטות, קשה לדעת אם הם מקדמים את האתר או גורמים לו לריגרסייה? ללקוח מן השורה, בעל האתר אין את האפשרות לאמוד את זה. רק מקדם אתרים אחר יוכל להסיק ממצבו של האתר בתהליך הנקרא אופטימיזציה, אם אכן נעשה קידום אתרים ורואים תזוזה של האתר קדימה. כדי להבין מה המחיר המקובל של שירות קידום אתרים, ניתן להשיג את המידע הזה ברשת. הקלידו את מילות החיפוש "קידום אתרים מחיר", וראו את התוצאות בעמוד הראשון בגוגל. הפרסומים הראשונים הן בדרך כלל של חברות קידום אתרים שעושות לעצמן קידום ממומן וליד הפרסום שלהן תוכלו לראות את המילה "מודעה". כל מי שהמילה מודעה לא מצוינת לידו, סימן שהוא  עולה בתוצאות החיפוש למעלה בגלל הקידום האורגני שהוא עושה וזה כבר מעיד עליו, ועל היכולת שלו להגיע בעבודה נכונה למקומות הראשונים.

כלים טכנולוגיים של קידום אתרים

לרשותו של כל איש קידום אתרים, מציעה הרשת כלים טכנולוגיים שונים בשביל קידום עסקים קטנים ובינוניים, להבדיל מעולם הפרסום במציאות, עולם הפרסום און ליין עושה שימוש נרחב בטכנולוגיות כדי לפרסם ולקדם אתרים. כל איש קידום אתרים צריך לעשות שימו מושכל ונכון בכלים הללו כדי לבצע קידום אתרים איכותי ללקוחות שלו. הנה כמה כלים טכנולוגיים חשובים לכל קידום אתרים.

  • Algorithm- אלגוריתם. זה קוד התוכנה והסוד המסחרי של כל מנוע חיפוש. הקוד הזה מורכב מכמה אלגוריתמים והוא משתנה לעתים קרובו, מה שדורש מכל מקדם אתרים להתאים את העבודה שלו על אתר מסוים לדרישות החדשות של מנועי החיפוש ובראשם גוגל. הקידום צריך ללכת יד ביד עם הדרישות והאלגוריתם.
  • Aggregator- אגריגטור. זהו אתר המפרסם אצלו מידע תמציתי על אתרים אחרים. הדפים עם המידע הזה נסרקים בקצב מאוד גבוה ע"י מנועי החיפוש. מקדמי אתרים עושים שימוש בפונקציה הזו כדי לגרום לדפים מתוך האתרים שהם מקדמים, להתאנדקס במהירות.
  • Baner- באנר. כל מומחה קידום אתרים מודע לכך, שככל שיש יותר מדי באנרים בעמוד, זה מקפיץ לגוגל את הפיוזים והוא מדרג אותם נמוך, ולכן יש להימנע מכך.
  • Blogroll- רשימת קישורים בבלוג, אשר מפנה לבלוגים נוספים מאותו נושא או תחום.
  • Anchor Text – זהו טקסט ראשי ממנו נבנה קישור. יש לו חשיבות רבה בקידום אתרים והוא משפיע על דירוג האתר בתוצאות החיפוש.
  • Bounce Rate – זהו מדד המצביע על נטישת גולשים מהאתר. כל איש קידום אתרים עוקב אחר המדד הזה ופועל בהתאם.
  • Doorway Passage –ביטוי המייצג את יחס ההמרה באתר, עקב השארת פרטים של גולשים.
  • Crawler- פירוש המילה הזו הוא זחלן. למנוע החיפוש גוגל יש זחלן וגם למנועי חיפוש שונים אחרים. התפקיד של הזחלן זה לבקר בכמה שיותר דפים מהאתר שלכם. עדכון שיטתי ורצוף של האתר, יגרום לזחלן לבקר באתר לעתים קרובות.

קידום אחרים מחיר, ממה צריך להיזהר?

מחיר קידום אתרים יכול להתחיל ממחיר של 1500 ₪ ולהסתיים במספר כפול. אם אתם רוצים לדעת כמה כסף עולה השירות הזה אצל חברות, הקלדה של קידום אתרים מחיר,

תוביל אתכם לתוצאות. אם מישהו מציע לכם שירות קידום אתרים זול, תבדקו במה מדובר, יש הרבה חברות ומקדמים שגובים כסף אבל האתר במקום להתקדם קדימה, הולך אחורה…

בהצלחה.

יובל לגשטיין

יובל לגשטיין

בעלים של חברת "SEO FIX" - קידום אתרים לעסקים שרעבים באמת לתוצאות, עוסק בתחום הדיגיטל כ-13 שנים. כותב תוכן, וקופירייטר, בעל ניסיון אדיר בקידום אתרי מסחר ותדמית עם חשיבה מחוץ לקופסא.