פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים- איך זה עובד?

פרסום בפייסבוק יעיל לכל עסק. יש לרשת הזו אופציות שיווק מגוונות המתאימות לכל עסק. הייחודיות של הפרסום בו באה לידי ביטוי באסטרטגיה נכונה.
פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים

תוכן עניינים

היום אפשר לשווק כל מוצר או שירות וקמפיין פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים יכול לתרום לכל עסק לחשיפה טובה, קבלת לקוחות חדשים ועוד. 

באופן כללי זה ברור שכל עסק וחברה ולא משנה מה גודלם, זקוקים לפרסום לקבל חשיפה. פייסבוק בניגוד למשל לאינסטגרם שפונה בעיקר לצעירים יותר, מתאים לכל העסקים. אפשר להשיג לידים איכותיים בפייסבוק באמצעות קמפיין נכון ואטרקטיבי שמקבל שירות של ניהול דף פייסבוק ברמה גבוהה עם אנשי מקצוע איכותיים ויצירתיים. מספר האנשים בישראל המחוברים לרשת החברתית הזו עומד היום על כ-6 מיליון מה שאומר שהרבה מאוד אנשים יכולים להיחשף למודעות שלכם.

קמפיין לעסקים קטנים וגדולים

מעת לעת אנו רואים מגוון רחבים של קמפיינים מוצלחים של גם של חברות גדולות ומוכרות בקנה מידה גדול. לכל חברה חשוב שתהיה נוכחת בערוצים שונים ברשת ולכן, פרסום של השירות או המוצר שהיא עושה יחד עם פוסט מידע, משיג את המטרה והנה עוד כמה אנשים יודעים משהו על המוצרים החדשים או השירות החדש, קמפיין טוב יגרום ללקוחות להזדרז ולקנות.

קמפיין פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים יכול להיות מסוג לידים ולהצליח מאוד. זהו שירות שמסייע בהרחבה של עסק קיים, והוא יכול להיעשות למטרה ספציפית כמו חשיפה ראשונה או הקמת מועדון לקוחות, פרסום על הטבה קרובה, פתיחת סניפים או יחסי ציבור. הוא מתאים בעיקר לעסקים שרוצים להגיד עוד משהו על העסק שלהם. קמפיין לידים מפנה את הגולשים לאתר חיצוני של המפרסם ובו הם יוכלו לקבל עוד מידע על מה שמעניין אותם. 

קונספט מרתק של קמפיין מעניין

יצירת פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים דורש חשיבה אסטרטגית ויצירתית יחד. יש מגמה בפרסום והיא לנסות ולהיות כמה שיותר אטרקטיביים כדי לגרום לגולשים להגיב ועושים את זה בכל מיני דרכים. הדבר הכי חשוב אולי שאפשר לומר הוא שצריך למצוא את הזווית המעניינת באמצעותה ניתן לפנות אל הגולשים. זה לא מספיק שהם יעשו לכם לייקים. איך אתם גורמים להם להגיב ויוצרים אתם אינטראקציה כדי שיתחיל איזה דיבור ביניכם, שתוכלו לסמן אותם כלקוחות פוטנציאליים, שתוכלו ליצור אתם שיח שיגרום להם להתעניין במה שיש לכם להציע.

לצורך יצירת קמפיין מצליח, אתם חייבים קונספט פרסומי טוב. ככל שתהיו יותר יצירתיים, כך הקמפיין שלכם יצליח יותר ולכן עסקים רבים פונים אל חברת קידום אתרים שמתמחה גם בשירותי פרסום בפייסבוק.

פרסום בעידן הקורונה

גם בזמן הקורונה צריך לעשות פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים. יום אחד היא תחלוף והעסק שלכם ימשיך להתקיים. הפסקת פעילות תגרום לכם להיעלם גם ללקוחות הקיימים שלכם וגם ללקוחות הפוטנציאליים. דווקא בזמן כזה, חשוב מאוד לנצל את ההזדמנות כדי לחזק את העסק ברשת. הקורונה היא כמו כל שינוי שהעסק שלכם יצטרך להתמודד אתו וזו ההזדמנות שלכם לערוך את השינויים המתבקשים כדי לתמוך בעסק שלכם בזמנים קשים.

קמפיין פרסום בעידן הקורונה יכול להתחבר לאקטואליה של המגפה. אם אתם אתר מסעדות וכרגע אין מסעדות, תוכלו להמשיך ולפרסם אותם בקשר לשירות און ליין, לעשות סרטונים בדף הפייסבוק שלכם עם מתכונים ולהיות נגישים לקהל שלכם בצורה אחרת. היצירתיות חייבת לחגוג בזמנים כאלה ולתת פוש במקומות הנכונים, כדי שתמשיכו לבלוט בפייסבוק, כדי שאנשים יתוודעו לעסק שלכם וכדי שכאשר תסתיים הקורונה, לא יהיה לכם צורך להתחיל לבנות את העסק שלכם מחדש בפייסבוק.

יובל לגשטיין

יובל לגשטיין

בעלים של חברת "SEO FIX" - קידום אתרים לעסקים שרעבים באמת לתוצאות, עוסק בתחום הדיגיטל כ-13 שנים. כותב תוכן, וקופירייטר, בעל ניסיון אדיר בקידום אתרי מסחר ותדמית עם חשיבה מחוץ לקופסא.