ניהול דפי פייסבוק

תמונה אחת שווה אלף לייקים

כתיבה שיווקית

כתיבה פוסטים שמניעים לפעולה לפי מטרות הקמפיין

ויזואל

וידאו, תמונה, גיפים - מדיה שגורמת לכל גולש להתעניין

RTM

שיווק בזמן אמת - מעודכנים בכל הטרנדים והאירועים החמים

טרגוט

קמפיין ממוקד לקהל היעד: מיקום, מין, גיל, תחביבים

ניהול דפי פייסבוק

אין היום כמעט עסק, שאין לו דף עסקי בפייסבוק. ניהול דפי פייסבוק עסקיים, הוא חלק מקצועי מהחשיפה והפרסום ברשת, גם אם לכאורה מדובר רק בדף עסקי בפייסבוק. עדיין לדף הזה יש את החוקים שלו כדי להיות נוכח, לגרוף לייקים, לגרום לגולשים להיות מעורבים בו ולהפוך אותם מנותני לייקים ללקוחות פוטנציאליים. הכל תלוי באדם שעושה את הניהול. כלומר, הדף צריך להיות שיווקי, פרסומי אבל באיצטלה של דף "תמים" למראה כדי לא לגרום לאנטגוניזם בעיקר במרחב פרטי של רשת חברתית. יש כל מיני שיטות כיצד להפוך דף עסקי בפייסבוק לויראלי ולזכות בהרבה גולשים מתעניינים. התוכן של הדף חייב להיות מעניין, להיות מלווה תמיד בתמונה וגם לגעת בנושאים אקטואליים. גם אם מדברים על משפחת שיניים, פרסום תוצאות המחקר האחרון על הפלואור, בהחלט אמור לגרום לפוסט להיות בעל נפח יותר מעניין ורלוונטי. אסור בשום בפנים ואופן לכתוב פוסטים כלאחר יד ולצפות שתהיה איזה שהיא התייחסות. ניהול דפי פייסבוק עסקיים הוא פרסום מקצועי לכל דבר ועניין.

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מותאמת אישית

קופירייטר טוב. פוסטים טובים

דווקא בעידן הזה שהתוכן הוא המלך, כולם התגלו כמלכים אבל "מתחזים"… רמת הכתיבה של חלק מהתכנים ברשת, מעוררת אצל כותבת שורות אלה שאט נפש החל מהעברית המשובשת, התחביר המאולץ ועד רדידות הטקסטים. אם המתחזים ימשיכו לכתוב גם את הפוסטים שלהם בדף הפייסבוק, סביר להניח שלא תגיעו לשום מקום עם הדף שלכם ושגם הגולשים יבחרו להתעלם ממנו. קחו קופירייטר טוב שיודע לכתוב ולהבריק בפוסטים רלבנטיים, שנונים וענייניים. בלי להתחכם, לדבר על המוצר או על השירות שלכם בצורה הכי שיווקית והכי נכונה. בהנחה שיש לכם קהילה מתעניינת לדף, סביר להניח שהם יגלו עניין בחומרים שבאמת מעניינים אותם, והתגובות יהיו בהתאם. ניהול דפי פייסבוק צריך להיות חכם, רהוט ושונה.

ניהול דף פייסבוק - לייקים. שיתופים. תיוגים

איך יוצרים אינטראקציה בדף עסקי בפייסבוק?

מאז ומעולם חלומו של עולם הפרסום היה לגרום לאינטראקציה בין הפרסומים לבין קהלי היעד. זה התבטא בפנייה ישירה להשתתפות בהגרלות, טריוויה ועוד כהנא וכהנא הפתעות שהמטרה הסופית שלהם הייתה, לגרום לתגובה. היום בזווית ראייה פרסומית, העולם הדיגיטלי מגיב יותר מדי ובלחיצת כפתור. אין פוסט, קמפיין או תמונה באינסטגרם שלא גורפת אחריה תגובות ולייקים וזה כוחו הגדול של העולם הדיגיטלי. שהוא מקבל תמונת מצב מיד, יכול לשנות כל תקציב כלל מסע פרסום במידי, להרחיב אותו או לבטל אותו והכול בלחיצת כפתור. היכולת של הפרסום בעולם הדיגיטל להיות מטורגט ומדויק עבור קהלי היעד מרשימה מאוד ולכן ניהול דפי פייסבוק בצורה חובבנית, עלול לגרום לתגובות לא מחמיאות עד כדי כך שהן אפילו יכולות לגרום נזק. לכן, בבקשה לא חובבני אלא מקצועי.

ניהול דף פייסבוק - חייכו, שיתפתם אותה

תמונות כמה שיותר תמונות!

בעולם הדיגיטלי והסמארטפוני, התמונות הפכו להיות התיעוד הכי מבוקש. כך מתווספים מדי יום לפייסבוק מיליוני תמונות שזוכים לתגובות, וזה הכי קל לגולשים להציץ בתמונות ולעשות לייק (או לא לעשות). הילדים הדיגיטליים, הראשונים שגדלו על הפלייסטיישנים, הם  למדו להיות חסרי סבלנות וכאלה שלא מסוגלים לדחות סיפוקים. אם אתם רוצים להתחיל לכתוב בדף הפייסבוק שלכם מגילות, תשכחו מלייקים, אבל אם אתם מפרסמים תמונה שווה, שרלבנטית לנושא של הדף שלכם, מלמדת משהו ומחדשת משהו, תזכו לתגובה בהתאם. אנחנו חיים היום בעולם של תיעוד, מהירות ולכל אחד נדמה שאין לו זמן. פוסטים ארוכים מרתיעים, פוסטים קצרים עם תמונה טובה, עושים את העבודה. יהיה מי שיקרא לזה רדוד, אבל רק ככה צריך לעשות היום ניהול דפי פייסבוק וכשעושה את זה מישהו מקצועי, זה גם מגניב וחכם.

המגזין

קידום אתרים

המדריך המקיף (והמעודכן) ביותר לקידום אתרים ב-2020

זהו המדריך האולטימטיבי לאופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) לשנת 2020.

ותנו לי להיות ברור לגבי משהו: אין זה פוסט תחזיות צולע על "קידום אתרים בשנת 2020". כן, אני אכסה את המגמות החשובות ביותר לקידום אתרים לשנת 2020. אבל אתם גם תראו ותלמדו אסטרטגיות שפועלות כרגע. אז אם אתם מחפשים לשפר את תהליך הקידום שלכם השנה, אתם תאהבו את המדריך הזה.

קרא עוד »
קידום אורגני לאתר אלמנטור

4 דברים אפקטיביים שאתם לא עושים בקידום אורגני לאתרי אלמנטור

לבנות אתר זה טוב ויפה, וזה גם חשוב מאוד. אבל גם אתר האלמנטור הכי יפה לא מבטיח לכם לקוחות ובטח שלא מבטיח לכם עלייה ברווחים. כדי להפוך את האתר שלכם לאיש המכירות הכי טוב שלכם, אתם צריכים לעשות קצת (או הרבה) קידום אורגני איכותי.

קרא עוד »
קידום אתרים

25 דרכים ליצור תוכן איכותי ומדהים באמת

כיום ב-2019 קידום אתרים מודרני מסתמך על תוכן ברמה גבוהה. הפיקו תוכן מעולה ותוכלו לראות את האתר שלכם עולה בדירוג בקצב מפתיע. במידה שלא תשקיעו בתוכן איכותי ומעניין יש המון מתחרים בחוץ שמחפשים לקחת את המקום שלכם.

קרא עוד »