ניהול דפי פייסבוק

תמונה אחת שווה אלף לייקים

כתיבה שיווקית

כתיבה פוסטים שמניעים לפעולה לפי מטרות הקמפיין

ויזואל

וידאו, תמונה, גיפים - מדיה שגורמת לכל גולש להתעניין

RTM

שיווק בזמן אמת - מעודכנים בכל הטרנדים והאירועים החמים

טרגוט

קמפיין ממוקד לקהל היעד: מיקום, מין, גיל, תחביבים

ניהול דפי פייסבוק

אין היום כמעט עסק, שאין לו דף עסקי בפייסבוק. ניהול דפי פייסבוק עסקיים, הוא חלק מקצועי מהחשיפה והפרסום ברשת, גם אם לכאורה מדובר רק בדף עסקי בפייסבוק. עדיין לדף הזה יש את החוקים שלו כדי להיות נוכח, לגרוף לייקים, לגרום לגולשים להיות מעורבים בו ולהפוך אותם מנותני לייקים ללקוחות פוטנציאליים. הכל תלוי באדם שעושה את הניהול. כלומר, הדף צריך להיות שיווקי, פרסומי אבל באיצטלה של דף "תמים" למראה כדי לא לגרום לאנטגוניזם בעיקר במרחב פרטי של רשת חברתית. יש כל מיני שיטות כיצד להפוך דף עסקי בפייסבוק לויראלי ולזכות בהרבה גולשים מתעניינים. התוכן של הדף חייב להיות מעניין, להיות מלווה תמיד בתמונה וגם לגעת בנושאים אקטואליים. גם אם מדברים על משפחת שיניים, פרסום תוצאות המחקר האחרון על הפלואור, בהחלט אמור לגרום לפוסט להיות בעל נפח יותר מעניין ורלוונטי. אסור בשום בפנים ואופן לכתוב פוסטים כלאחר יד ולצפות שתהיה איזה שהיא התייחסות. ניהול דפי פייסבוק עסקי הוא פרסום מקצועי לכל דבר ועניין.

ניהול דפי פייסבוק לעסקים שרוצים להצליח

קופירייטר טוב. פוסטים טובים

דווקא בעידן הזה שהתוכן הוא המלך, כולם התגלו כמלכים אבל "מתחזים"… רמת הכתיבה של חלק מהתכנים ברשת, מעוררת אצל כותבת שורות אלה שאט נפש החל מהעברית המשובשת, התחביר המאולץ ועד רדידות הטקסטים. אם המתחזים ימשיכו לכתוב גם את הפוסטים שלהם בדף הפייסבוק, סביר להניח שלא תגיעו לשום מקום עם הדף שלכם ושגם הגולשים יבחרו להתעלם ממנו. קחו קופירייטר טוב שיודע לכתוב ולהבריק בפוסטים רלבנטיים, שנונים וענייניים. בלי להתחכם, לדבר על המוצר או על השירות שלכם בצורה הכי שיווקית והכי נכונה. בהנחה שיש לכם קהילה מתעניינת לדף, סביר להניח שהם יגלו עניין בחומרים שבאמת מעניינים אותם, והתגובות יהיו בהתאם. ניהול דפי פייסבוק צריך להיות חכם, רהוט ושונה.

ניהול דפי פייסבוק - לייקים. שיתופים. תיוגים

איך יוצרים אינטראקציה בדף עסקי בפייסבוק?

מאז ומעולם חלומו של עולם הפרסום היה לגרום לאינטראקציה בין הפרסומים לבין קהלי היעד. זה התבטא בפנייה ישירה להשתתפות בהגרלות, טריוויה ועוד כהנא וכהנא הפתעות שהמטרה הסופית שלהם הייתה, לגרום לתגובה. היום בזווית ראייה פרסומית, העולם הדיגיטלי מגיב יותר מדי ובלחיצת כפתור. אין פוסט, קמפיין או תמונה באינסטגרם שלא גורפת אחריה תגובות ולייקים וזה כוחו הגדול של העולם הדיגיטלי. שהוא מקבל תמונת מצב מיד, יכול לשנות כל תקציב כלל מסע פרסום במידי, להרחיב אותו או לבטל אותו והכול בלחיצת כפתור. היכולת של הפרסום בעולם הדיגיטל להיות מטורגט ומדויק עבור קהלי היעד מרשימה מאוד ולכן ניהול דף פייסבוק בצורה חובבנית, עלול לגרום לתגובות לא מחמיאות עד כדי כך שהן אפילו יכולות לגרום נזק. לכן, בבקשה לא חובבני אלא מקצועי.

ניהול דפי פייסבוק - חייכו, שיתפתם אותה

תמונות כמה שיותר תמונות!

בעולם הדיגיטלי והסמארטפוני, התמונות הפכו להיות התיעוד הכי מבוקש. כך מתווספים מדי יום לפייסבוק מיליוני תמונות שזוכים לתגובות, וזה הכי קל לגולשים להציץ בתמונות ולעשות לייק (או לא לעשות). הילדים הדיגיטליים, הראשונים שגדלו על הפלייסטיישנים, הם  למדו להיות חסרי סבלנות וכאלה שלא מסוגלים לדחות סיפוקים. אם אתם רוצים להתחיל לכתוב בדף הפייסבוק שלכם מגילות, תשכחו מלייקים, אבל אם אתם מפרסמים תמונה שווה, שרלבנטית לנושא של הדף שלכם, מלמדת משהו ומחדשת משהו, תזכו לתגובה בהתאם. אנחנו חיים היום בעולם של תיעוד, מהירות ולכל אחד נדמה שאין לו זמן. פוסטים ארוכים מרתיעים, פוסטים קצרים עם תמונה טובה, עושים את העבודה. יהיה מי שיקרא לזה רדוד, אבל רק ככה צריך לעשות היום ניהול דפי פייסבוק וכשעושה את זה מישהו מקצועי, זה גם מגניב וחכם.

הדרך הטובה ביותר לנהל את דף הפייסבוק שלך היא באמצעות כלי ניהול מדיה חברתית. ישנם כלים רבים זמינים בשוק המיועדים במיוחד לניהול דפי פייסבוק וחשבונות אינסטגרם.

הכלים האלה עוזרים לך לעקוב אחר כל הפוסטים שלך, לתזמן פוסטים מבעוד מועד וגם מאפשרים לך לפרסם תוכן דרך המחשב.

התשובה לשאלה זו אינה פשוטה. זה תלוי בתדירות שאתה מפרסם ובסוג התוכן שאתה מפרסם.

לדוגמה, אם אתה מפרסם פעם ביום, אז עדיף להמתין לפחות 24 שעות לפני שאתה מפרסם שוב. זה ייתן לעוקבים שלך זמן לראות את הפוסט הקודם ולתקשר איתו.

אם אתה מפרסם יותר מפעם אחת ביום, עדיף להמתין לפחות שעה לפני שתפרסם שוב. זה ייתן לעוקבים שלך זמן לקיים אינטראקציה עם הפוסט האחרון שלך לפני שהם רואים עוד אחד ממך.

דף פייסבוק יכול להיות דרך מצוינת להוציא את שם החברה שלך החוצה. זו יכולה להיות גם דרך מצוינת ליצור אינטראקציה עם הלקוחות שלך ועם לקוחות פוטנציאליים. המפתח הוא לפרסם את התוכן הנכון בזמן הנכון, והמאמר הזה ייתן לך כמה הנחיות כלליות לגבי סוגי התוכן שאתה צריך לפרסם בפייסבוק.

חשוב לחשוב מי קהל היעד שלכם כשאתם חושבים איזה סוג תוכן לפרסם בפייסבוק. כדאי גם לחשוב באיזו תדירות אתה רוצה שאנשים יראו את הפוסטים שלך בפיד החדשות שלהם, ובאיזו תדירות הם יצטרכו לראות אותם כדי שזה באמת ישפיע.

פוסטים בפייסבוק הם דרך מצוינת ליצור אינטראקציה עם הקהל שלך, אבל איזה סוג פוסט הוא היעיל ביותר?

סוג הפוסט שבו אתה צריך להשתמש תלוי במה שאתה מנסה להשיג.

פוסטים של קישורים יקבלו את מירב המעורבות והשיתופים, אבל הם גם יקבלו את הזמן הרב ביותר. עדכוני סטטוס הם מהירים וקלים ליצירה, אבל הם לא יהיו מרתקים או ניתנים לשיתוף.

הוכח כי לפוסטים בסרטונים יש את שיעורי המעורבות הגבוהים ביותר, אך הם גם דורשים הרבה זמן ומאמץ.

המגזין

קידום אתרים לעסקים

קידום אתרים לעסקים רעבים: המדריך המלא להצלחה בדיגיטל

קידום אתרים הוא כלי חיוני לכל עסק שרוצה להצליח בדיגיטל. על ידי הבנה ויישום של עקרונות הקידום, ניתן להגדיל את הנראות, התנועה וההכנסות של האתר. אל תהססו להתחיל את המסע שלכם כבר היום, ולהפוך את העסק שלכם לסיפור הצלחה בעידן הדיגיטלי.

קרא עוד »
קידום אתרים לעסקים ב-2024: המדריך האולטימטיבי להצלחה

קידום אתרים לעסקים ב-2024: המדריך האולטימטיבי להצלחה

בעידן הדיגיטלי, קידום אורגני הפך להיות אחד הכלים הקריטיים ביותר להצלחת עסקים קטנים וגדולים. ככל שהאינטרנט הופך להיות המקום הראשון שבו מחפשים מידע על מוצרים ושירותים, כך ההכרה במנועי החיפוש, ובייחוד בנוכחות אורגנית חזקה, הופכת להיות חיונית יותר.

קרא עוד »
קידום אתרים אורגני לעסקים

המדריך המלא לקידום אתרים אורגני לעסקים ב-2024

קידום אתרים אורגני הוא תהליך ארוך טווח שמטרתו להגביר את הנראות של אתר אינטרנט בתוצאות חיפוש טבעיות, כלומר ללא תשלום עבור מודעות. זוהי אסטרטגיה חיונית משום שהיא מאפשרת לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם באופן אורגני וטבעי, מה שיכול להוביל לתעבורה איכותית ורלוונטית יותר לאתר.

קרא עוד »