מגמות קידום אתרים אורגני 2023 – חלק א'

מגמות קידום אתרים אורגני 2023 ממשיכות את המגמות הקודמות, עם דגשים ומיקוד על ערוצי פרסום שיווק וקידום אשר מעניקים ערך מוסף לכל אתר לקוח.
מגמות קידום אתרים 2021

תוכן עניינים

אחד הסגמנטים המובילים היום בייצור תוכן לאתר, הוא באמצעות כתיבת לצורך קידום אורגני מתפרסמות בפלטפורמות כמו אאוטבריין או טאבולה, אשר מאפשרות למפרסמים להציג את הלקוחות שלכם באופן יותר מעמיק, מה שמאידך גם מוסיף לתדמית ולמוניטין שלהם.

בעבר קראו לזה "כתבות תדמית" ולא כל עסק או חברה קטנים או בינוניים יכלו לפרסם אותם, שכן הם התפרסמו במוספים מרכזיים בעיתונות בתקציבי ענק ורק חברות מובילות וקונצרנים יכלו להרשות לעצמם לנצל את הנישה הזו ולפרסם כתבות תדמית.

אבל הנה הגיע האינטרנט וטרף את כל הקלפים וכל מה שידע עולם הפרסום מאז, השתנה לחלוטין החל מערוצי הפרסום והשיווק ועד חדירה של כלים טכנולוגיים שמחליפים היום קבוצות מיקוד, סקרים ועוד.

כלי השיווק ברשת מאפשרים באופן הרבה יותר מדויק להגיע לקהלי היעד על פי אפיונים המופיעים ברשת, לפנות אליהם ישירות ולנהל עמם דיאלוג, שהוא מעולם לא היה אפשרי בעולם הפרסום במציאות שכן, רק כדי להגיע לקהלי היעד הללו נדרשו תחקירים והכנות של חודשים אם לא יותר. היום זה קורה בלחיצת כפתור ואפשר לסנן קהלי יעד כמעט לפי כל אפיון החל מגיל, מיקום גיאוגרפי, תחביבים, תחומי ענין, מגדר וגם לפי סוג הספרים שמעניינים אותם.

מגמה בולטת : כתבות תדמית ויחסי ציבור ברשת 

בכל פורטל ואתר חדשותי היום ישנו שטח פרסום כמו ערוץ, קטגוריית תוכן, ערוץ, פינת מומחים בה ניתן לפרסם בתשלום כאשר כל אלה הם שמות זהים לכתבות בתשלום

אלה הן כתבות יחסי ציבור אשר מתפרסמות לטובת אתר או לקוח ומכיוון ששטחן גדול יותר ממודעה או פוסט ברשת החברתית, ניתן וגם חובה להציג את הלקוח בצורה הכי טובה שיכולה להיות, זו שתגרום לגולשים להתעניין בו, בחברה שלו ובמוצרים שלו ואף להפוך ללקוח.

חשוב לציין כי הכתבה חייבת להיות ברמה עיתונאית טובה הן ברמת הניסוח, השמירה על כללי הדקדוק והתחביר והן ברמת העניין שהיא עשויה לעורר.

לכתבה חייב להיות נושא וכותב הכתבה חייב להבין את הנושא עליו הוא כותב, ואם יש צורך אף לבצע תחקיר עליו.

ככל שהמידע יהיה יותר אמין ויסודי, כך ניתן יהיה לספק לגולשים מס ערך מוסף בתוכן והם יכנסו לאתר ויקיימו אתו אינטראקציה.

אין ספק שכיום חברת קידום אתרים חייבת לעבוד עם ספקים בשביל כתבות תדמית בשביל למקסם את הליך הקידום עוד יותר.

קידום אתרים אורגני 2023 מומלץ, הוא גם פרסום כתבות לצורך קידום אתרים אורגני, הניצבות היום בחזית ההעדפה של התוכן גם ברשת וגם מבחינת גוגל, בסופה של כל כתבה יהיה כמובן קישור אמין והיא תכלול מילות מפתח אשר יפנו את הגולשים לאתר.

הכי חשוב מיתוג ועוד פעם מיתוג

בים האתרים ברשת, מיתוג אתר ולקוח הוא אחד הדברים הכי חשובים שעשויים לסייע לכל עסק לבלוט. אם אתם כמו כולם, אז למה שיבחרו דווקא בכם? לזה בדיוק נועד מיתוג. אם יש לכם יתרון בלעדי כלשהו אתם חייבים לרוץ ולספר את זה לחבר'ה ברשת, כי ייתכן מאוד שיש גולשים רבים שדווקא מחפשים את המוצר שלכם עם היתרון הבלעדי הזה אבל לא שמעו עליכם עד היום.

מותג נהנה מתוצאות מרשימות בקידום אורגני, רוב הגולשים מכורים היום למותגים ולכן אתם חייבים להיות היום מותג, אתם לא יכולים להיות סתם חולצה מנדפת, סתם נעלי ספורט אתם חייבים שם ולוגו מנצח ותהליך של מיתוג.

ככל שגוגל יעלה על הסקרנות והעניין שמעורר האתר שלכם, כך הוא יתקשר עם הגולשים ויפנה אותם אליכם. הדרך אליכם עשויה להיות הרבה יותר קצרה אם פשוט תעשו קידום אתרים אורגני 2023 שימתג אתכם מעל כולם ובצורה מקורית ומעניינת. 

כדי להתחיל בתהליך של מיתוג לצורך העלאת המיקום שלו בגוגל, אפשר להשתמש בשיטת מדידה CTR המציגה את כמות הגולשים שלחצו על הקישור לאתר שלכם כמו גם את מספר האנשים שצפו באתר.

גם ב-2023 מחקר מילות מפתח איכותי 

מילות המפתח הן המילים באמצעותן מחפשים גולשים את המוצר שלכם. בתהליך של קידום אתרים אורגני 2023 עדיין תהיה חשיבות רבה לאיתור המילים הנכונות באמצעות מחקר מילות מפתח מעמיק ומקיף.

מחקר מדויק כולל איתור טרנדים והתמודדות נכונה עם התחרות על מילות המפתח שלכם, ישיגו את המטרה ועשויים להביא את האתר שלכם לתוצאה גבוהה בדירוג של גוגל.

מעבר לזה, התאמת המסר וביצוע של אופטימיזציה בהתאם לדרישות מנוע החיפוש גוגל, יבטיחו לאתרים מקומות טובים וגבוהים כאשר על מקדם האתרים לנקוט בכל אותן פעולות יום-יומיות כדי להבטיח שהאתר משתפר ועומד בכל הפרמטרים שגוגל דורש.

בדיקות SERP יום יומיות, הן אלה המשמשות בעצם ככלי העדכון והשיפור של כל מקדם אתרים אורגני כדי לשפר את התאמת האתר לגוגל.

תוכן איכותי זה מאסט

מה לא אמרו על התוכן, שהוא המלך, שהוא חשוב שבלעדיו אי אפשר וכל זה ימשיך במגמה מוצהרת ובולטת של קידום אתרים אורגני 2023 ולכן כל חברת קידום אתרים מציעה שירותי כתיבת תוכן המותאמים בדיוק לצרכים של הלקוח והאתר.

גוגל הוא אומנם איזה זחלן אדיר אבל הוא יודע יפה מאוד מתי אתם מעדכנים את האתר שלכם, וכל עדכון מתקבל בברכה ומסמן את האתר שלכם כרלבנטי ומעודכן. לכן עדכון התכנים כמו גם הוצאת תכנים לא רלבנטיים הוא ערובה לתדמית המקצועית שלכם בעיני גוגל ומאידך גם לקידום האורגני שלכם.

חשוב ליצור תוכן אשר פונה אל קהל היעד והוא מעניין, חדשני ויגרום לגולשים לקרוא אותו. קהלי היעד שלכם צמאים למידע ואם תספקו להם אותו, הם יסמנו את האתר שלכם כאתר מועדף וימשיכו לגלוש בו ואתם תהיו חייבים לעדכן בו כל מידע חדש ולהכניסו לאתר, ולעדכן את התכנים כדי להיות רלבנטיים ובסופו של דבר אין ספק כי אותם מתעניינים יהפכו גם ללקוחות שלכם. 

יובל לגשטיין

יובל לגשטיין

בעלים של חברת "SEO FIX" - קידום אתרים לעסקים שרעבים באמת לתוצאות, עוסק בתחום הדיגיטל כ-13 שנים. כותב תוכן, וקופירייטר, בעל ניסיון אדיר בקידום אתרי מסחר ותדמית עם חשיבה מחוץ לקופסא.