כתיבת תוכן

בממלכה של גוגל - התוכן הוא המלך

כתיבה ייחודית

מגוון כותבים רחב המביא את העולם שלו והשפה שלו

כתיבה מקורית

אין יותר שכפול ושכתוב תכנים. מקורי - איכותי - מעניין

כתיבה שיווקית

הנעה לפעולה במילים הקטנות. הכח האמיתי אצלכם

כתיבה מעניינת

זמן שהייה באתר זה כלי מפתח. תגרמו לגולש להתעניין

כתיבת תוכן – מה זה בכלל ולמה זה כל כך חשוב?

בתור בעלי עסק במאה ה – 21, בטח כבר שמעתם – תוכן איכותי באתר שלכם הוא אחד הדברים החשובים ביותר על מנת לקדם את העסק שלכם.

התוכן חשוב כל כך משתי סיבות עיקריות :

  1. תוכן באתר שלכם תורם לכם בהיבט הפשוט ביותר, לעזור למי שמגיע לאתר להבין מה רוצים ממנו.

מה מנסים למכור לו, איזה שירות מוצע לו, ובאיזה עסק מדובר.

עד כאן, פשוט וקל.

  1. כאן העניינים נהיים מתוחכמים יותר – התוכן תורם לקידום האתר שלכם במנועי החיפוש, ובעיקר בגוגל.

תוכן טוב יכול לגרום לאתר שלכם להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל, בהמשך תבינו מדוע זה כל כך חשוב.

 

אז מה זה אומר? תוכן איכותי מביא תנועה איכותית של לקוחות פוטנציאליים.

הוא קריטי להצלחה של כל אתר בהגעה למקומות הראשונים במנועי החיפוש.

אז איך זה עובד, ולמה כתיבת תוכן חשובה כל כך להצלחה של כל עסק היום?

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מותאמת אישית

קידום אתרים אורגני – תנאי הכרחי להצלחה של אתר

קידום אורגני, או SEO (Search Engine Optimization), הוא תחום העוסק בקידום אתרים במנועי החיפוש השונים, ובראשם גוגל.

הקידום נעשה בעזרת הכנסת תוכן בצורה "טבעית" לאתר, המכיל מילות מפתח מסויימות שבהן נעשה שימוש נרחב בחיפושים של המשתמשים במנוע החיפוש של גוגל.

נסו לשים לב, רוב החיפושים שלכם בגוגל נגמרים בהקלקה על אחת התוצאות הראשונות בגוגל.

הסטטיסטיקה היא למעשה חד משמעית ואינה ניתנת לוויכוח – 33% מהבחירות הן בתוצאה הראשונה בגוגל, 15% בתוצאה השנייה, ו – 9% בתוצאה השלישית, כש – 75% מהבחירות הן בעמוד הראשון.

רלוונטי לאותו אתר, וכך יעלו אותו כשאנשים יחפשו את אותו הנושא.

כתיבת תוכן שיווקית - הכל מתחיל באותיות הקטנות

קידום אתרים וכתיבה איכותית - שילוב מנצח

זוכרים שאמרנו לכם שתבינו למה מיקום בתוצאות הראשונות בגוגל הוא כל כך חשוב?

מי שלא נמצא בעמוד הראשון של גוגל, פשוט לא קיים באינטרנט.

אז אם תהיתם אם אפשר בלי זה…התשובה היא שלא.

הנוכחות באינטרנט כיום חשובה יותר מתמיד ואין ספק כי מדובר במטרה שכל עסק צריך להעמיד אל מול עיניו אם הוא מעוניין להגדיל רווחים.

מי שמנהל את קידום האתרים האורגני של האתר הוא מומחה קידום אתרים בתחום, מנהל ה – SEO.

מומחה קידום אתרים מבצע את חקר מילות המפתח על מנת להבין מה המילים שהכי נכון לקדם, על פי רלוונטיות האתר למילת המפתח, כמות החיפושים של אותה המילה, וחישוב אסטרטגי של התחרות על אותה המילה.

את המילים מומחה קידום האתרים מעביר לכותב תוכן, שכותב מאמר שלם בנושא של מילת המפתח שנקבעה, ומכניס את אותה המילה מספר פעמים במאמר.

המערכות של גוגל בוחנות את האתר, רואות את השימוש במילים מסויימות, ומבינות כי הנושא הזה רלוונטי לאותו אתר, וכך יעלו אותו כשאנשים יחפשו את אותו הנושא.

כתיבת תוכן מקורית - הרבה יותר ממילים

עבודתו של כותב התוכן

אוקיי, אז מומחה קידום האתרים עושה הכל?

איך יש לו זמן לכל זה? הוא לא ישן? הוא מעתיק מאמרים ממישהו אחר או כותב תוכן סתמי?

ובכן, לא בדיוק…

לשם התחלה, האלגוריתם של גוגל חכם ומשתנה באופן תדיר, והוא לא מקבל מאמרים חסרי היגיון שלא מהווים מקור תוכן אמיתי.

אי אפשר פשוט להעתיק מידע מויקיפדיה או ממאמר אחר ולשרבב בו את מילות המפתח.

מומחי קידום האתרים לעיתים גם עובדים עם כותבי תוכן שיכתבו את התכנים המתאימים לאתרי הלקוחות שלהם ע"פ הוראות מדויקות והנחיות מסודרות.

כותבי תוכן טובים הם אנשים שעוסקים בכתיבת תוכן יום-יום, והם יודעים איך ליצור תוכן ששווה לקרוא.

כותבי תוכן לא טובים, יש כמו חול, ואל תצפו למצוא כותב תוכן מקצוען במהירות.

כותב התוכן נדרש להפגין יצירתיות אינסופית בכתיבת המאמרים שלו, הוא צריך להמציא נושא כתיבה אחר בכל מאמר, גם אם מדובר בעבודה של 20 מאמרים על פרחים.

אתם צריכים תוכן איכותי באתר, תוכן שגוגל אוהב ומעריך.

כותב התוכן צריך לכתוב תוכן שמביא אנשים לאתר וגם משאיר אותם, הוא צריך להביא ללקוחות ערך אמיתי.

התוכן צריך להיות מושך, מעניין, נעים לקריאה ובעיקר מניע לפעולה, בין אם זה קניית מוצר, רכישת שירות או הצטרפות למועדון הלקוחות של מסעדה.

תוכן איכותי יביא לכם לקוחות איכותיים, יגרום להם להבין כי האתר שלכם רציני, ושאתם יודעים מה אתם עושים.

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מותאמת אישית

הדרך שלכם להשיג תוכן איכותי

אתם בטח תוהים לעצמכם – מה אני מבין בדברים האלה? איך אמצא תוכן איכותי?

ובכן, כמו שאתם לא שוברים את הראש מול דוחות רווח והפסד ונותנים לרואה החשבון שלכם להתעסק בזה, כך גם בתחום קידום האתרים.

מקדם האתרים שלכם יודע איך להשיג כותבים טובים, יודע איך למקד את כותב התוכן ובעיקר יודע להבדיל בין תוכן איכותי לתוכן שלא שווה את הכסף שלכם.

תנו למקצוענים לעשות את זה בשבילכם, תסמכו על מומחה קידום האתרים שלכם שימצא עבורכם את התוכן שטוב עבור האתר שלכם.

יש דברים שאסור להתפשר עליהם – על תוכן ממש לא.

תוכן איכותי הוא בסיס לאתר מצליח שמביא לקוחות, מביא תוצאות ומכניס לכם כסף.

המגזין

קידום אתרים

המדריך המקיף (והמעודכן) ביותר לקידום אתרים ב-2020

זהו המדריך האולטימטיבי לאופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) לשנת 2020.

ותנו לי להיות ברור לגבי משהו: אין זה פוסט תחזיות צולע על "קידום אתרים בשנת 2020". כן, אני אכסה את המגמות החשובות ביותר לקידום אתרים לשנת 2020. אבל אתם גם תראו ותלמדו אסטרטגיות שפועלות כרגע. אז אם אתם מחפשים לשפר את תהליך הקידום שלכם השנה, אתם תאהבו את המדריך הזה.

קרא עוד »
קידום אורגני לאתר אלמנטור

4 דברים אפקטיביים שאתם לא עושים בקידום אורגני לאתרי אלמנטור

לבנות אתר זה טוב ויפה, וזה גם חשוב מאוד. אבל גם אתר האלמנטור הכי יפה לא מבטיח לכם לקוחות ובטח שלא מבטיח לכם עלייה ברווחים. כדי להפוך את האתר שלכם לאיש המכירות הכי טוב שלכם, אתם צריכים לעשות קצת (או הרבה) קידום אורגני איכותי.

קרא עוד »