כתיבת תוכן לעסקים

בממלכה של גוגל - התוכן הוא המלך

כתיבה ייחודית

מגוון כותבים רחב המביא את העולם שלו והשפה שלו

כתיבה מקורית

אין יותר שכפול ושכתוב תכנים. מקורי - איכותי - מעניין

כתיבה שיווקית

הנעה לפעולה במילים הקטנות. הכח האמיתי אצלכם

כתיבה מעניינת

זמן שהייה באתר זה כלי מפתח. תגרמו לגולש להתעניין

כתיבת תוכן לעסקים – מה זה בכלל ולמה זה כל כך חשוב?

בתור בעלי עסק במאה ה – 21, בטח כבר שמעתם – תוכן איכותי באתר שלכם הוא אחד הדברים החשובים ביותר על מנת לקדם את העסק שלכם.

התוכן חשוב כל כך משתי סיבות עיקריות :

1. תוכן באתר שלכם תורם לכם בהיבט הפשוט ביותר, לעזור למי שמגיע לאתר להבין מה רוצים ממנו.

מה מנסים למכור לו, איזה שירות מוצע לו, ובאיזה עסק מדובר.

עד כאן, פשוט וקל.

2. כאן העניינים נהיים מתוחכמים יותר – התוכן תורם לקידום האתר שלכם במנועי החיפוש, ובעיקר בגוגל.

תוכן טוב יכול לגרום לאתר שלכם להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל, בהמשך תבינו מדוע זה כל כך חשוב.

אז מה זה אומר? תוכן איכותי מביא תנועה איכותית של לקוחות פוטנציאליים.

הוא קריטי להצלחה של כל אתר בהגעה למקומות הראשונים במנועי החיפוש.

אז איך זה עובד, ולמה כתיבת תוכן לעסקים חשובה כל כך להצלחה של כל עסק היום? פשוט מאוד כי התוכן הוא המלך בממלכה של גוגל.

לשירותי כתיבת תוכן שמניע לפעולה

כתיבת תוכן לעסקים וקידום אתרים אורגני

קידום אורגני, או SEO (Search Engine Optimization), הוא תחום העוסק בקידום אתרים במנועי החיפוש השונים, ובראשם גוגל.

הקידום נעשה בעזרת הכנסת תוכן בצורה "טבעית" לאתר, המכיל מילות מפתח מסויימות שבהן נעשה שימוש נרחב בחיפושים של המשתמשים במנוע החיפוש של גוגל.

נסו לשים לב, רוב החיפושים שלכם בגוגל נגמרים בהקלקה על אחת התוצאות הראשונות בגוגל.

הסטטיסטיקה היא למעשה חד משמעית ואינה ניתנת לוויכוח – 33% מהבחירות הן בתוצאה הראשונה בגוגל, 15% בתוצאה השנייה, ו – 9% בתוצאה השלישית, כש – 75% מהבחירות הן בעמוד הראשון.

כתיבת תוכן לעסקים שרלוונטי לאותו אתר יעזור לאותו אתר וכך יעלה בתוצאות החיפוש את מילת המפתח כאשר היא מחופשת בגוגל.

כתיבת תוכן שיווקית - הכל מתחיל באותיות הקטנות

קידום אתרים וכתיבה איכותית - שילוב מנצח

זוכרים שאמרנו לכם שתבינו למה מיקום בתוצאות הראשונות בגוגל הוא כל כך חשוב?

מי שלא נמצא בעמוד הראשון של גוגל, פשוט לא קיים באינטרנט.

אז אם תהיתם אם אפשר בלי זה…התשובה היא שלא.

הנוכחות באינטרנט כיום חשובה יותר מתמיד ואין ספק כי מדובר במטרה שכל עסק צריך להעמיד אל מול עיניו אם הוא מעוניין להגדיל רווחים.

מי שמנהל את קידום האתרים האורגני של האתר הוא מומחה קידום אתרים בתחום, מנהל ה – SEO.

מומחה קידום אתרים מבצע את חקר מילות המפתח על מנת להבין מה המילים שהכי נכון לקדם, על פי רלוונטיות האתר למילת המפתח, כמות החיפושים של אותה המילה, וחישוב אסטרטגי של התחרות על אותה המילה.

את המילים מומחה קידום האתרים מעביר לכותב תוכן, שכותב מאמר שלם בנושא של מילת המפתח שנקבעה, ומכניס את אותה המילה מספר פעמים במאמר.

המערכות של גוגל בוחנות את האתר, רואות את השימוש במילים מסויימות, ומבינות כי הנושא הזה רלוונטי לאותו אתר, וכך יעלו אותו כשאנשים יחפשו את אותו הנושא.

כתיבת תוכן שיווקי היא כלי משמעותי גם לחווית הגולש וגם למנוע החיפוש של גוגל ובכך להתקדם גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל.

כתיבת תוכן מקורית - הרבה יותר ממילים

עבודתו של כותב התוכן

אוקיי, אז מומחה קידום האתרים עושה הכל?

איך יש לו זמן לכל זה? הוא לא ישן? הוא מעתיק מאמרים ממישהו אחר או כותב תוכן סתמי?

ובכן, לא בדיוק…

לשם התחלה, האלגוריתם של גוגל חכם ומשתנה באופן תדיר, והוא לא מקבל מאמרים חסרי היגיון שלא מהווים מקור תוכן אמיתי.

אי אפשר פשוט להעתיק מידע מויקיפדיה או ממאמר אחר ולשרבב בו את מילות המפתח.

מומחי קידום האתרים לעיתים גם עובדים עם כותבי תוכן שיכתבו את התכנים המתאימים לאתרי הלקוחות שלהם ע"פ הוראות מדויקות והנחיות מסודרות.

כותבי תוכן טובים הם אנשים שעוסקים בכתיבת תוכן יום-יום, והם יודעים איך ליצור תוכן ששווה לקרוא.

כותבי תוכן לא טובים, יש כמו חול, ואל תצפו למצוא כותב תוכן מקצוען במהירות.

כותב התוכן נדרש להפגין יצירתיות אינסופית בכתיבת המאמרים שלו, הוא צריך להמציא נושא כתיבה אחר בכל מאמר, גם אם מדובר בעבודה של 20 מאמרים על פרחים.

אתם צריכים תוכן איכותי באתר, תוכן שגוגל אוהב ומעריך.

כותב התוכן צריך לכתוב תוכן שמביא אנשים לאתר וגם משאיר אותם, הוא צריך להביא ללקוחות ערך אמיתי.

התוכן צריך להיות מושך, מעניין, נעים לקריאה ובעיקר מניע לפעולה, בין אם זה קניית מוצר, רכישת שירות או הצטרפות למועדון הלקוחות של מסעדה.

תוכן איכותי יביא לכם לקוחות איכותיים, יגרום להם להבין כי האתר שלכם רציני, ושאתם יודעים מה אתם עושים.

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מותאמת אישית

הדרך שלכם להשיג תוכן איכותי

אתם בטח תוהים לעצמכם – מה אני מבין בדברים האלה? איך אמצא תוכן איכותי?

ובכן, כמו שאתם לא שוברים את הראש מול דוחות רווח והפסד ונותנים לרואה החשבון שלכם להתעסק בזה, כך גם בתחום קידום האתרים.

מקדם האתרים שלכם יודע איך להשיג כותבים טובים, יודע איך למקד את כותב התוכן ובעיקר יודע להבדיל בין תוכן איכותי לתוכן שלא שווה את הכסף שלכם.

תנו למקצוענים לעשות את זה בשבילכם, תסמכו על מומחה קידום האתרים שלכם שימצא עבורכם את התוכן שטוב עבור האתר שלכם.

יש דברים שאסור להתפשר עליהם – על תוכן ממש לא.

תוכן איכותי הוא בסיס לאתר מצליח שמביא לקוחות, מביא תוצאות ומכניס לכם כסף.

המגזין

אוטומציה עסקית

אוטומציה עסקית וקידום אתרים אורגני – השילוב שלא ידעתם שאתם צריכים

השילוב בין אוטומציה עסקית לקידום אתרים אורגני הוא לא רק נוח אלא גם חיוני להצלחה בעידן הדיגיטלי. האוטומציה מאפשרת לשפר את היעילות והדיוק בתהליכי הקידום האורגני, מה שמוביל לתוצאות טובות יותר ולחיסכון במשאבים. התחילו לשלב את האוטומציה העסקית עם קידום אתרים אורגני בעסק שלכם היום ותוכלו לראות תוצאות מרשימות במהירות.

קרא עוד »
קידום אתרים לעסקים

קידום אתרים לעסקים רעבים: המדריך המלא להצלחה בדיגיטל

קידום אתרים הוא כלי חיוני לכל עסק שרוצה להצליח בדיגיטל. על ידי הבנה ויישום של עקרונות הקידום, ניתן להגדיל את הנראות, התנועה וההכנסות של האתר. אל תהססו להתחיל את המסע שלכם כבר היום, ולהפוך את העסק שלכם לסיפור הצלחה בעידן הדיגיטלי.

קרא עוד »
קידום אתרים לעסקים ב-2024: המדריך האולטימטיבי להצלחה

קידום אתרים לעסקים ב-2024: המדריך האולטימטיבי להצלחה

בעידן הדיגיטלי, קידום אורגני הפך להיות אחד הכלים הקריטיים ביותר להצלחת עסקים קטנים וגדולים. ככל שהאינטרנט הופך להיות המקום הראשון שבו מחפשים מידע על מוצרים ושירותים, כך ההכרה במנועי החיפוש, ובייחוד בנוכחות אורגנית חזקה, הופכת להיות חיונית יותר.

קרא עוד »