אוקיי, אז מומחה קידום האתרים עושה הכל?
איך יש לו זמן לכל זה? הוא לא ישן? הוא מעתיק מאמרים ממישהו אחר או כותב תוכן סתמי?
ובכן, לא בדיוק…
לשם התחלה, האלגוריתם של גוגל חכם ומשתנה באופן תדיר, והוא לא מקבל מאמרים חסרי היגיון שלא מהווים מקור תוכן אמיתי.
אי אפשר פשוט להעתיק מידע מויקיפדיה או ממאמר אחר ולשרבב בו את מילות המפתח.
מומחי קידום האתרים לעיתים גם עובדים עם כותבי תוכן שיכתבו את התכנים המתאימים לאתרי הלקוחות שלהם ע"פ הוראות מדויקות והנחיות מסודרות.
כותבי תוכן טובים הם אנשים שעוסקים בכתיבת תוכן יום-יום, והם יודעים איך ליצור תוכן ששווה לקרוא.
כותבי תוכן לא טובים, יש כמו חול, ואל תצפו למצוא כותב תוכן מקצוען במהירות.
כותב התוכן נדרש להפגין יצירתיות אינסופית בכתיבת המאמרים שלו, הוא צריך להמציא נושא כתיבה אחר בכל מאמר, גם אם מדובר בעבודה של 20 מאמרים על פרחים.
אתם צריכים תוכן איכותי באתר, תוכן שגוגל אוהב ומעריך.
כותב התוכן צריך לכתוב תוכן שמביא אנשים לאתר וגם משאיר אותם, הוא צריך להביא ללקוחות ערך אמיתי.
התוכן צריך להיות מושך, מעניין, נעים לקריאה ובעיקר מניע לפעולה, בין אם זה קניית מוצר, רכישת שירות או הצטרפות למועדון הלקוחות של מסעדה.
תוכן איכותי יביא לכם לקוחות איכותיים, יגרום להם להבין כי האתר שלכם רציני, ושאתם יודעים מה אתם עושים.