קידום אורגני עושה לכם גם יחסי ציבור

לקידום אורגני יש שיטה נוספת. שיטה שלא מנסה למכור כלום אלא לבצע חשיפה. אך קורה לה מה שקורה בדרך כלל בחשיפה- היא מוכרת. בלי להתאמץ, בלי לכפות- היא פשוט מוכרת.
קידום אתרים לעסקים קטנים

רבים רואים בקמפיין של קידום אורגני, מסע פרסום לכל דבר. אם המאמרים שלכם מופצים במערכת קישורים ברשת, כפי שמתרחש בקידום אורגני, אז  יש סיכוי סביר לא מעט גולשים נחשפים לאתר שלכם ומאידך גם לשירות או למוצרים שלכם. כל קמפיין שתעשו ברשת ממומן או קידום אורגני, יחשוף אתכם, יתרום לקשר שלכם עם הגולשים ובתהליך ארוך, יוביל אתכם להצלחה. העובדה  שזה קורה רק למי שעושה קידום אורגני או אחר, זו עובדה מוכחת. תארו לעצמכם שאתם מגיעים לקניון ענק והחנות שלכם נמצאת אי שם בקומה השלישית בצד ימין. מה הייתם עושים לו הייתה להם חנות כזו? בוודאי הייתם עושים משהו כדי לבלוט, וזה בדיוק מה שכולם רוצים לעשות ברשת- לבלוט ולכן קידום אורגני תורם גם בכך. מלבד זאת אין ספק כי כל פרסום ברשת עושה לכם יחסי ציבור וכך גם קידום אורגני אשר נעשה אצל מומחה קידום אתרים. ויתרה מכך חברה המתמחה בתהליך של קידום אתרים לעסקים קטנים.

המשמעות של נוכחות בדף הראשון בגוגל!

המשמעות של נוכחות האתר שלכם בעמוד הראשון בגוגל, היא הרבה יותר רחבה ומעמיקה מאשר ההזדמנות שלכם להודות למקדם האתרים שלכם, על הזכות הנפלאה. למיקום בגוגל יש גם משמעות, שהיא מיעבר לנושא של הגעת גולשים לאתר שלכם, יש לה משמעות של תדמית ויחסי ציבור. כאשר גולשים מחפשים דבר מסוים, והם נתקלים בשם החברה שלכם בעמוד הראשון, הם מסיקים שאתם טובים. הם לא חושבים למה אתם בעמוד הראשון, ולא בודקים אתכם, הם מקשרים את המיקום שלכם עם איכות גבוהה. הם מקשרים אתכם עם הצלחה ואלה בדיוק הלקוחות שאתם צריכים. מישהו שיאמין בכם. יש משהו מאוד הגיוני בחשיבה הזו, זה אומר שאתם משקיעים באתר שלכם ובתהליך הקידום שלו, וכאשר אתר דואג לעצמו כך, הגולשים יכולים להסיק שהוא ידאג לכם גם באותה רמת מקצועיות וזה כבר הולך להביא לכם הרבה לקוחות.

קמפיין אורגני – לא מוכר הוא ממליץ!

להבדיל מקידום אתרים ממומן, לקמפיין אורגני יש מה שנקרא  אמינות בפרסום כאשר אתרים מפרסמים את עצמם בקמפיין ממומן, כל מי שנכנס לרשת, מבחין במילה "מודעה" מעל התוצאות שלהם, וזה בהחלט בגלל שהם משלמים על הקמפיין שלהם ולכן נמצאים בעמוד הראשון. אבל כאשר עושים קידום אורגני והאתר המסוים ממוקם בעמוד הראשון במקום טוב, על סמך מילות מפתח לקידום, אין פה סופרלטיבים, יש פה המלצה להשתמש בשירותים של החברה הזו או לצרוך את המוצרים שלה, וזה נכתב במאמרי תוכן המוצגים לגולשים באתרים שונים, בהם נשתל קישור ממנו ניתן להגיע לאתר המפרסם ולהתרשם מהאתר וממה שהוא מנסה למכור.

יובל לגשטיין

יובל לגשטיין

בעלים של חברת "SEO FIX" - קידום אתרים לעסקים שרעבים באמת לתוצאות, עוסק בתחום הדיגיטל כ-13 שנים. כותב תוכן, וקופירייטר, בעל ניסיון אדיר בקידום אתרי מסחר ותדמית עם חשיבה מחוץ לקופסא.