חברת קידום אתרים – להיות בעמוד הראשון בגוגל

ישנן דרכים רבות להביא את האתר שלכם ל-10 המובילים בתוצאות החיפוש של גוגל. יש אנשים שמאמינים שקידום אתרים הוא בזבוז זמן וכסף, אבל האמת היא שזה יכול להועיל מאוד לעסקים קטנים.
חברת קידום אתרים

תוכן עניינים

חברת קידום אתריםהגעתם לכאן כדי להוביל את האתר שלכם למעלה בתוצאות החיפוש של גוגל, אנחנו מבינים את הסיבה והרצון. הרי אין דבר יותר מספק מלהיות ראשונים במילות מפתח של לקוחות פוטנציאליים.

אך איך עושים זאת נכון? הנה כמה טיפים קצרים שיעזרו לכם במסע לעבר הפסגה.

1) צרו תוכן באיכות גבוהה

2) עדכנו את התוכן שלכם באופן קבוע

3) השתמשו במדיה חברתית כדי לקדם את התוכן שלכם

4) השתמשו במילות מפתח בכתובת האתר שלכם, בתגיות כותרת ובתיאורי מטא

5) בצעו אופטימיזציה עבור משתמשים ניידים

6) ודאו שיש לכם עיצוב רספונסיבי

7) בצעו אופטימיזציה לחיפוש קולי עם Google Assistant או Siri

8) שקלו להוסיף סימון נתונים מובנה לדפי האתר שלכם כדי לגרום להם לסרוק על ידי הבוטים של Google ביתר קלות. זה גם יאפשר לכם להוסיף Rich Snippets (למשל, מתכונים, ביקורות סרטים, רשימות מוצרים) המספקים מידע בולט יותר על התוכן בדף שלכם.

חברת קידום אתרים מקצועית תשמתמש בכל אחד מהנקודות האלו בצורה הטובה ביותר כדי למקסם את הליך הקידום באופן הטוב ביותר ובכך לעזור לאתר להתקדם בגוגל ולעקוף את המתחרים במגוון רחב של מילות מפתח מגוונות.

מדוע חשוב להיות מספר 1 בתוצאות החיפוש של גוגל?

אופטימיזציה למנועי חיפוש היא תהליך של שיפור הנראות של האתר שלכם באמצעות תוצאות מנועי חיפוש אורגניות. זה יכול לעזור לכם להיות מדורגים גבוה יותר במנועי החיפוש, מה שאומר יותר תעבורת אינטרנט לאתר שלכם ויותר הזדמנויות להמרות. ישנן דרכים רבות לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל, אבל הכל מתחיל באסטרטגיית קידום אתרים חזקה.

זה כולל אופטימיזציה בעמוד, שיווק תוכן, בניית קישורים ושיווק במדיה חברתית. אם אתם כבר מנהלים עסק, אז אתם יודעים כמה חשוב תהליך קידום אתרים.

קידום אתרים יכול לעזור לעסק שלכם לצמוח באינטרנט. כדי להתחיל לבצע אופטימיזציה לאתר שלכם עוד היום.

כיצד להגדיל את הדירוג שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל

מנוע החיפוש גוגל הוא מנוע החיפוש הנפוץ ביותר בעולם. זה גם מקור התנועה החשוב ביותר לבלוג שלכם. על מנת להגדיל את הדירוג שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל, עליכם לבצע כמה שלבים פשוטים שיעזרו לכם להיות מדורגים גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל ולייצר יותר תנועה לבלוג שלכם

1) בצעו אופטימיזציה של הבלוג שלכם לקידום אתרים עם כלי מילות מפתח

2) השתמשו במדיה חברתית כדי לקדם את הפוסטים שלכם בבלוג

3) הגדילו תנועה ממקורות אחרים כמו קישורים אורגניים, שיווק בדוא"ל וכו'.

4) עקבו אחר ביצועי הבלוג שכלם עם כלי ניתוח

5) בצעו אופטימיזציה של הבלוג שלכם לקידום אתרים עם כלי מילות מפתח – מנועי חיפוש מסוימים יחזירו את התוצאות האורגניות אם תכללו הרבה תוכן עתיר מילות מפתח. כמה כלי SEO שימושיים: Keywordtool.io – האלטרנטיבה של Google AdWords שנותנת לכם הצעות למילות מפתח וארוכות- מתכנן מילות מפתח – כלי מחקר מילות מפתח משל גוגל שנותן לכם הצעות למילות מפתח הקשורות לחיפוש שלכם- Searchmetrics – כלי שעוזר לך למצוא דירוגים מובילים במנועי חיפוש ומידע תחרותי.

 

כיצד להיות מדורגים מהר בגוגל – להגיע לעמוד הראשון בצ’יק (תיאור מקרה מעמיק)

היום אתם הולכים לקרוא על את אחת מאסטרטגיות הקידום האהובות עלי בפעולה. "אינפוגרפיקות של אורחים". באופן ספציפי, אני אראה לכן כיצד פרין השתמש בטכניקה זו כדי להגיע לדף הראשון של גוגל עבור חבורה של מילות מפתח היעד שלו. בואו נצלול ישר פנימה.

שיטת אינפוגרפיקות אורחים: אסטרטגיית SEO שמביאה לתוצאות

אינפוגרפיקות עובדת מסיבה אחת פשוטה: הם הופכים את התוכן שלכם להרבה יותר קל לשיתוף. שיטת האינפוגרפיקה יכולה להגדיל את התנועה האורגנית של כל אתר ביותר מ-175%! אתרים רבים מדורגים בעמוד הראשון של גוגל בזכות שימוש נכון ומקצועי באינפוגרפיקות!

האם זה נשמע כמו משהו שהייתם רוצים לנסות? אז המשיכו לקרוא…

אז הגיע הזמן שאדריך אתכם בתהליך שלב אחר שלב.

שלב 1: צרו ופרסמו אינפוגרפיקה (ממש טובה)

ככה זה מתחיל:

למרות מה שרוב "גורואי שיווק התוכן" היו רוצים להאמין, לעיצוב יש חלק קטן מאוד בהצלחת האינפוגרפיקה.

למעשה, בחירת הנושא הנכון היא 90% מהמשחק.

כפי שאתה בוודאי יודעים, פרסום משהו בעל ערך אינו מספיק כדי ליצור קישורים נכנסים איכותיים ותנועה ממוקדת.

אם אתם רציניים לגבי השגת תוצאות מהתוכן שלכם, אתה צריך לקדם אותו אסטרטגית.

זה מוביל אותנו לשלב מס' 2..

שלב 2: מצאו אנשים שמתעניינים באינפוגרפיקה שלכם

ברגע שהאינפוגרפיקה שלכם מוכנה, הגיע הזמן להכין רשימה של אנשים שאולי ירצו לבדוק אותה.

הדרך הקלה ביותר לעשות זאת? חפשו מילות מפתח שמתארות את הנושא של האינפוגרפיקה שלכם.

לדוגמה:

נניח שפרסמתם אינפוגרפיקה על דיאטת פליאו.

תחפשו בגוגל מילות מפתח כמו "דיאטת פליאו", "מתכונים לדיאטת פליאו", "מהי דיאטת פליאו?" וכו '

וגוגל תראה לכם רשימה של בלוגים שנוטים לכסות את הנושא הזה:

אתם יכולים אפילו להשתמש במחולל מילות המפתח של גוגל כדי לקבל עוד יותר רעיונות למילות מפתח:

לאחר שמצאתם בלוג איכותי בנישה שלכם, הנה הפעולות הבאות:

שלב 3: ראה האם הם מעוניינים באינפוגרפיקה שלכם

רוב האנשים מציגים בלוגרים בדרך השגויה לחלוטין.

במקום לאמוד עניין עם מסר מעניין, הם הולכים ישר למכירה קשה.

בטח קיבלתם בעצמכם כמה מהמיילים המעצבנים האלה.

האם אי פעם הגבתם למישהו מהם?

לא חשבתי כך. 🙂

זו הסיבה שאתם רוצים להתחיל את תהליך הפנייה עם דוא"ל מהיר…

מייל מהיר שפשוט שואל אותם אם הם רוצים לראות את האינפוגרפיקה שלכם.

הנה נוסח מצויין שתוכלו להשתמש בו בעתיד:

נושא: [הנושא שלך] אינפוגרפיקה

היי [שם],

חיפשתי קצת מידע על [הנושא שלך] הבוקר ונתקלתי במאמר שלך: "[כותרת המאמר]".

מאמר מעולה! אהבתי במיוחד איך אתה [משהו שהם אמרו בכתבה].

למעשה, פשוט הרכבתי אינפוגרפיקה על [הנושא שלך].

תודיע לי אם אתה רוצה לבדוק את זה.

יום נעים, [השם שלך]

כאן אנחנו רק שואלים אם הם רוצים לראות את האינפוגרפיקה… שהיא מכירה קלה.

במילים אחרות, אתם לא רוצים לקשר לשום דבר בדוא"ל הראשון שלכם.

למה לא?

כשמישהו רואה קישור במייל של מישהו שהוא לא מכיר, הוא חושב: "האדם הזה חייב לרצות משהו".

והם לחצו על כפתור המחיקה.

אבל כשאתם שולחים אימייל שפשוט שואל אם הם רוצים לראות את התוכן שלכם, זה בדרך כלל מתקבל בזרועות פתוחות.

ברגע שתקבל תגובה חזרה ואומרת, "בטח, שלח את זה",

הגיע הזמן לשלב 4

שלב 4: הפכו את שיתוף האינפוגרפיקה שלכם לנוחה (במילים אחרות "השוחד")

כאשר אתם רוצהים שאתר אחר יקשר אליכם, אתם צריכים לזכור דבר אחד:

ככל שתסירו יותר מחסומים, כך תהיה לכם יותר הצלחה.

(זה נכון לגבי כל דבר בשיווק… לא רק הסברה בדוא"ל.)

ובכן, מה הדבר האחד שמונע מאנשים לשתף אינפוגרפיקה?

העובדה שהם צריכים לכתוב מבוא ייחודיי יחד עם האינפוגרפיקה!

ובכן, היופי של אינפוגרפיקה של האורחים היא שאתם מסירים את המחסום הזה.

אֵיך?

על ידי כתיבת ההקדמה עבורם.

זו התבנית שבה אני משתמש:

הנה, [שם]

הודע לי אם אי פעם תרצה לשתף את האינפוגרפיקה באתר שלך.

אשמח לכתוב הקדמה ייחודית שתשתלב בה?

יום נעים, [השם שלך]

ובגלל שאתם עושים להם חיים קלים יותר, שיעור התגובה שלך יהיה הרבה יותר טוב מכל מייל “רשמי” אחר.

כשמישהו אומר "בטח, שלח לי הקדמה", שלח לו מבוא איכותי של 200-250 מילים.

אופס. כמעט שכחתי.

להלן הנוסח לשימוש כאשר אתם שולחים את האינטרו שלכם:

אני רק שמתי את הסיום בהקדמה שלך (מצורף).

תודיע לי אם אתה צריך עוד משהו.

תודה! [שֵׁם]

שלב 5: הוסיפו קישור במבוא שלך

זה חשוב:

ההקדמה הייחודית לא רק הופכת את שיתוף האינפוגרפיקה שלכם לקלה יותר.

זה גם הופך את הקישור שלכם להרבה יותר חזק.

אֵיך?

שלא כמו רוב הקישורים הנכנסים אינפוגרפיים, המופיעים אוטומטית כאשר מישהו משתף את האינפוגרפיקה שלכם באמצעות קוד הטמעה.

קישורים באינפוגרפיקה מוקפים בתוכן ייחודי במבוא.

קישורים במבוא מגבירים את תנועת ההפניות שלכם וטובים יותר לקידום אתרים.

חפשו חברת קידום אתרים שגם מציע שירותי אינפוגרפיקה איכותיים כדי לקדם את האתר שלכם עוד יותר עם תוכן ייחודי ועיצוב מושך.

הגורם העיקרי שיש לקחת בחשבון בבחירת חברת קידום אתרים אורגני הוא האסטרטגיה שלהם. לחברות מסוימות אין אסטרטגיה מוגדרת ובמקום זאת מתמקדות רק ביסודות של קידום אתרים אורגני. חברת קידום אתרים אורגני צריכה להיות מסוגלת לספק תוכן איכותי, רלוונטי ומרתק. הם צריכים גם להבין את החשיבות של מחקר מילות מפתח, וכיצד להשתמש ב-Google Adwords ופלטפורמות מדיה חברתית כדי לקדם את התוכן שלהם.

לחברות קידום אתרים אורגני יש הרבה יתרונות על פני סוגים אחרים של סוכנויות קידום אתרים. הם לא משתמשים בטקטיקות מפוקפקות כדי לדרג גבוה יותר בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERP). הם גם לא שולחים ספאם לאתרים עם קישורים וביקורות מזויפות. בנוסף, חברת קידום אתרים אורגנית לא תחייב אותך עבור השירותים שלה אם היא לא רואה שום פוטנציאל עבורך לדרג ב-SERPs. לבסוף, חברות קידום אתרים אורגני מתמקדות בבניית מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוחות שלהן במקום פשוט למכור להם שירותים חד פעמיים שלא יחזיקו מעמד.

ניתן להעריך את האיכות של חברת קידום אתרים אורגני לפי הגורמים הבאים: המומחיות של צוות החברה, רמת השירות שהחברה מציעה, איכות העבודה שלהם, הניסיון שלהם בתעשייה והמוניטין שלהם. ניתן להעריך את איכות הצוות של החברה לפי איכות הניסיון שלהם בתעשייה, ההשכלה שלהם ורמת המיומנות והיצירתיות שיש להם בתהליך הקידום.

ביקורת קידום אתרים אורגני היא הערכה של אתר האינטרנט של החברה כדי לראות מה הם עושים טוב ומה הם יכולים לשפר. הערכה זו נעשית על ידי הסתכלות על התוכן והקישורים של האתר, כמו גם בהיבטים הטכניים כגון התאמה למובייל, מהירות האתר ואבטחה. ישנן דרכים רבות ושונות להשתמש בביקורת קידום אתרים אורגני על מנת להעריך חברה. הדרך הנפוצה ביותר היא להשוות את המידע שנמצא בביקורת עם הציפיות שלך מאתר טוב. אתה יכול גם להשתמש בביקורת קידום אתרים אורגני כדי להשוות בין שני אתרים של חברות שונות זה לצד זה או עם האתר שלך.

אופטימיזציה אורגנית למנועי חיפוש היא תהליך של השפעה על דירוג אתר אינטרנט בתוצאות החיפוש האורגניות (כלומר ללא תשלום) במנוע החיפוש על ידי השגת קישורים נכנסים באיכות גבוהה, או קישורים נכנסים, ויצירת תוכן שרלוונטי לדפי האינטרנט שכבר מדורגים בעמוד הראשון של חיפוש בגוגל. חברות רבות מציעות שירותי קידום אתרים אורגני ללקוחות עם רמות שונות של מומחיות ומודלים של תמחור. חלק מהחברות מציעות שירותי קידום אתרים בחינם ובתשלום על סמך מידת הצלחתן בשיפור הדירוג. חברות אחרות גובות תשלום חודשי עבור שירותי קידום אתרים.

יובל לגשטיין

יובל לגשטיין

בעלים של חברת "SEO FIX" - קידום אתרים לעסקים שרעבים באמת לתוצאות, עוסק בתחום הדיגיטל כ-13 שנים. כותב תוכן, וקופירייטר, בעל ניסיון אדיר בקידום אתרי מסחר ותדמית עם חשיבה מחוץ לקופסא.