בין אם יש לכם אתר אינטרנט או חנות וירטואלית, אם לא תעשו עבורם קידום אתרים לעסקים קטנים, הסיכוי שמישהו יגלוש לאתר שלכם יהיה מאוד נמוך. ראשית משום שהוא לא יגיע לדף הראשון בגוגל ושנית, משום שבזמן שאתם לא עושים קידום אתרים לעסקים קטנים, אתם פחות נחשפים לקהלי היעד שלכם, והם מעדיפים אתרים יותר מפורסמים שבשיטות קידום שונות, מצליחים להיחשף ולבלוט ברשת. בפרסום מילת המפתח היא חשיפה. אנשים אוהבים לעשות עסקים עם אתרים ידועים, כי זה מעניק להם הרגשת ביטחון. אם לא תעשו לאתר של העסק הקטן שלכם קידום אורגני ברשת, תפסידו הרבה מאוד לקוחות פוטנציאליים שאולי מחפשים בדיוק את מה שאתם רוצים למכור, אבל לא רואים את האתר שלכם.
האם האתר שלכם הוא וורדפרס?
שדון קטן לחש לנו, שגוגל מחבב אתרי וורדפרס ומשום מה קל לו יותר לקדם אותם, בתנאי שאתם שוכרים את שירותיו של מומחה קידום אתרים. כמו בהרבה תחומים לצערנו, גם בתחום קידום האתרים יש מי שחושב, שהוא יכול לעשות קידום לעצמו, והאמת היא הרבה יותר רחוקה מזה. קידום אתרים אורגני למשל קשור גם להפצת מאמרים וקישורים מתחלפים, אבל גם לתהליך שיוצר המקדם במבנה האתר עצמו "בעץ" האתר, כמו שנוהגים לכנות. השלד הזה זוכה הרבה פעמים לשינויים תכופים מצד המקדם, כדי להתאים את עצמו לדרישות החדשות של גוגל. שום אדם בלתי מקצועי לא יכול לעשות את זה ולכן קידום אתרים לעסקים קטנים, זה בהחלט תהליך שחייב להיעשות ע"י איש מקצועי ולא ע"י שום חובבן.
קידום חנות וירטואלית
אם החלטתם להקים חנות וירטואלית ברשת, כנראה שאתם עושים בשכל, כי היום כולם קונים ברשת. 84% מהישראלים עושים את זה, ובסקר שערך איביי עלה כי הישראלים נמצאים במקום שני בקניות באינטרנט. גם חנות וירטואלית מחייבת קידום שיגרום לה לבלוט בתחום שלה, גם כדי שתוכל לעמוד בתחרות בנישה שלה. כאשר מדברים על קידום אתרים לעסקים קטנים, בהחלט מדברים גם על חנויות וירטואליות, והן חייבות קידום מקצועי. בסופו של דבר הוא בהחלט בא לידי ביטוי בהכנסות בקופה.
בעבודה של קידום אתרים יש המון עבודה סיזיפית, מול מנועי החיפוש וגוגל. מתמקדים בחלקים הרובוטיים והטובים שבהם, גם יודעים לנתח התנהגות גולשים באינטרנט, אלגוריתמים של מנועי חיפוש, פסיכולוגיה צרכנית
מה זה אופטימיזציה?
אופטימיזציה זהו ביטוי שגור מעולם האינטרנט והוא מבטא תהליך שמבצע מקדם אורגני באתרי הלקוחות שלו. קידום אתרים לעסקים קטנים, כדי לשפר את ביצועי האתר. הוא בהחלט יכול גם לקבל מדדים ולהפיק דו"ח על האופטימיזציה של האתר אחרי תקופה מסוימת, ולספר ללקוח שלו נתונים על מיקומו של האתר בתהליך הקידום. במסגרת התהליך הזה נבחנות גם מילות המפתח, התחרות ביניהן. איזה מילים הגולשים מחפשים? ואיך מתקבל האתר ע"י גוגל. כל זה יקרה אם תבינו שבעולם הדיגיטלי של היום, האתר שלכם יכול להיות שווה הרבה מאוד כסף, אם תעשו קידום אתרים לעסקים קטנים.




