קידום אתרים לוקאלי – איך מבצעים זאת כמו שצריך?

קידום אתרים לוקאלי חשוב לעסקים קטנים שרוצים לצמוח ולהתחרות עם חברות גדולות ומבוססות יותר. מאמר זה יראה לך כיצד לייעל את האתר שלך לגוגל בדיוק כמו שצריך
קידום אתרים לוקאלי

תוכן עניינים

 שלב 1: הוסף מיקום ספציפי למידע העסקי שלך פרטי העסק שלך צריכים לכלול שם, כתובת ומספר טלפון. תוכל גם להוסיף את שעות הפעילות ואת השירותים שאתה מציע. כלול מידע זה ברישום שלך ב- בגוגל לעסק שלי'. 

שלב 2: בצע אופטימיזציה של האתר שלך לחיפושים מותאמים לניידים. אני לא מתעשר בכתיבת תוכן זה אך הוא עדיין מועיל! 

לכל אתר צריך להיות קבוצה אחרת של אסטרטגיות קידום אתרים המותאמות לאזור או למדינה.

קידום אתרים לוקאלי הוא אחד החלקים החשובים ביותר בכל אסטרטגיית קידום אתרים. לדברי Moz, קידום אתרים לוקאלי מוגדר כ"טכניקות SEO שמיועדות לאזורים גיאוגרפיים ספציפיים, כגון עיירות, ערים, מחוזות וכן הלאה ". 

לכל אתר אינטרנט צריכה להיות מערכת אחרת של אסטרטגיות קיום אתרים המותאמות לאזור או למדינה שהוא משרת. רק באמצעות הבנת הקהל שלך והניואנסים של הכלכלה האזורית תוכל ליצור קמפיין קידום אתרים לוקאלי יעיל.

חברת קידום אתרים לעסקים יודעת שתהליך של קידום אתרים לוקאלי הופך להיות יותר ויותר חשוב לעסקים, אך זה יכול להיות די קשה לביצוע. כאשר אתה מנסה לדרג גבוה יותר בגוגל, חשוב לוודא שהתוכן באתר שלך רלוונטי למיקום בו הוא נמצא. 

אם אתה מפיץ תוכן במספר מיקומים, עליך לוודא שלכל אחד מהמיקומים הללו יש מידע דומה. כך גוגל תדע שכל המיקומים האלה רלוונטיים ותאפשר להם לדרג גבוה יותר מאחרים. עליך לכלול גם מידע על העיר שבה פועל העסק שלך. 

קידום אתרים לוקאלי הוא תהליך ייעול העסק הלוקאלי שלך למנועי חיפוש

לתהליך קידום אתרים לוקאלי יש שלושה שלבים עיקריים:

1. מחקר – הוא כולל חקר מיקומים רלוונטיים לעסק שלך, זיהוי מקומות בהם תנועת החיפוש גבוהה, ומצא אתרים המדורגים היטב עבור מילות מפתח הקשורות לעסק שלך.

2. אופטימיזציה – היא כרוכה בהתאמת האתר או הבלוג כדי להגדיל את הרלוונטיות שלו בחיפושים לוקאליים כולל הוספת נתונים ספציפיים לגיאו, שמות נכונים של קבצי תמונות עם המיקום הנכון, עדכון תוכן מיושן עם מידע עדכני על האזור שלך ושינוי פרטי איש קשר כך שהוא מפרט מספר טלפון לוקאלי במקום מספר חינם.

3. שיווק – הוא כרוך בקידום האתר או הבלוג כדי להגדיל את הנראות שלו בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERP). זה כולל שימוש ברשתות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר, גוגל.

קידום אתרים לוקאלי חשוב לעסקים

זה לא קשור רק למה שאתה עושה באתר שלך או עד כמה האסטרטגיה השיווקית שלך מצוינת, אלא מה שאתה עושה בשטח עם חיפוש לוקאלי. אם אתה מחפש דירוג גבוה יותר בגוגל, זה יעזור לך ללמוד עוד על קידום אתרים לוקאלי וכיצד להתמודד עם זה. 

בעבר, אנשי מקצוע לאופטימיזציה למנועי חיפוש היו צריכים לעשות מחקר רב כדי למצוא את הדרך הנכונה לקדם את העסק לפי מיקום.

כיום, ישנם מספר כלים שהופכים את העבודה הזו להרבה יותר קלה. כלים כמו גוגל לעסק שלי מאפשרים לך להוסיף את פרטי העסק שלך והוא יופיע בתוצאות החיפוש של מיקום נתון. 

קידום אתרים לוקאלי מעולם לא היה קל יותר

עם כלים אלה. קידום אתרים לוקאלי היא טכניקה עוצמתית ובלתי מוערכת שיכולה לעזור לעסק שלך לדרג טוב יותר במנועי חיפוש כמו גוגל. יתרונות קידום אתרים לוקאלי: 

1. מגביר המרות ומספק החזר ROI גבוה יותר 

2. מגביר את הנראות של העסק שלך

3. מאפשר מיקוד טוב יותר של לקוחות לוקאליים

4. מסייע לך לדירוג גבוה יותר בדף התוצאות של מנועי החיפוש (SERP)

5. נותן למבקרי האתר סיבה להישאר באתר זמן רב יותר, מכיוון שהם נוטים יותר להתגייר כאשר הם רואים מה יש באזור שלהם 

גוגל מתחשבת במיקום העסק שלך כשהיא מחליטה כיצד לדרג את האתר שלך. כדי לבצע קידום אתרים לוקאלי, עליך לוודא ש- שגוגל יודעת היכן העסק שלך ממומקם, תוכל גם לאמת את העסק שלך בגוגל לעסק שלי, שיופיע בחיפושים בגוגל. 

קידום אתרים לוקאלי הוא נושא פופולרי בקרב עסקים המחפשים דרך לשפר את דירוג האתר והנראות שלהם בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERP). 

אנו ממשיכים לבחון את היסודות של קידום אתרים לוקאלי וכיצד הוא משפיע

קידום אתרים לוקאלי עוסק בייעול האתר שלך לאנשים שמחפשים אותך באזור שלך

השלב הראשון של קידום אתרים לוקאלי הוא הרשמה לגוגל לעסק שלי כדי שתוכל לתבוע את העסק שלך על המפה. לאחר מכן, עליך לייעל את רישום העסק שלך עם מידע מדויק כמו מיקום, שעות פעילות וכל הקישורים לרשתות החברתיות.

לאחר מכן מגיע אופטימיזציה בדף שפירושה אופטימיזציה של התוכן באתר שלך לאנשים באזורים גיאוגרפיים שונים על ידי הוספת מידע גיאוגרפי כמו אזורי כיסוי שירותים ומספר איש קשר. ולבסוף, אופטימיזציה מחוץ לדף פירושה קבלת ביקורות באתרי צד שלישי כמו ביקורות של גוגל או ביקורות באיזי, אתרים נוספים ורשתות חברתיות.

קידום אתרים לוקאלי הוא תהליך של אופטימיזציה של אתר אינטרנט לדירוג גבוה יותר בגוגל עבור שאילתות חיפוש ספציפיות למיקום גיאוגרפי. ניתן לעשות זאת באמצעות הוספת מידע רלוונטי על בית העסק, כתובתו, שעות פעילותו, מספר טלפון ופרטים נוספים. 

קידום אתרים לוקאלי הוא סוג של אופטימיזציה למנועי חיפוש המתמקדת בדירוג אתרים בתוצאות החיפוש הלוקאליות. קידום אתרים לוקאלי יכול להיעשות על ידי שימוש בגוגל לעסק שלי, אופטימיזציה של האתר שלך לדירוג עבור חיפושים לוקאליים, ווידוא שהאתר שלך מותאם לנייד.

קידום אתרים לוקאלי הוא דרך להגביר את הנראות שלך במפות גוגל. ישנם גורמים רבים שמשפיעים על האופן שבו גוגל מדרג אתר אינטרנט, והמיקום של המחפש הוא אחד מהם. אם יש לך אסטרטגיית קידום אתרים לוקאלית, אתה יכול לנצל את היותך קרוב ללקוחות שלך ולדרג היטב עבור החיפושים שלהם.

ראו גם: פרינלסר קידום אתרים

קידום אתרים מקומי הוא סוג של אופטימיזציה למנועי חיפוש המסייעת לעסקים לדרג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש המקומיים. קידום אתרים מקומי הוא דרך לעזור לעסק שלך לדרג גבוה יותר במנועי החיפוש כאשר מישהו מחפש מוצרים או שירותים באזור שלך.

בחלק זה, אעסוק במה זה SEO מקומי, כיצד הוא עובד וכיצד להתחיל איתו.

קידום אתרים אורגני הוא ראשי תיבות של "אופטימיזציה למנועי חיפוש". זה מתייחס לתהליך של השפעה על הנראות של אתר אינטרנט או דף אינטרנט בתוצאות ללא תשלום של מנוע חיפוש – המכונה לעתים קרובות תוצאות "טבעיות", "אורגניות" או "הרווחות".

ככל שיהיה דירוג גבוה יותר בדף החיפוש, כך יותר מבקרים יימשכו לאתר שלך. אופטימיזציה של האתר שלך לקידום אתרים יכולה לעזור לך לדרג גבוה יותר ולמשוך יותר לקוחות.

הגורמים החשובים ביותר לקידום אתרים תלויים בסוג העסק ובמה שהחברה מנסה להשיג. לדוגמה, חנות קמעונאית עשויה לנסות למשוך יותר לקוחות על ידי נוכחות מקוונת, בעוד שארגון ללא מטרות רווח עשוי לנסות להעלות את המודעות באמצעות קמפיין מקוון.

כמה מהגורמים החשובים ביותר בקידום אתרים הם:

איכות ועיצוב האתר, התוכן באתר, פרסום באתרים אחרים, פרסום באמצעות מדיה חברתית

ישנן דרכים רבות להגדיל את הדירוג שלך במנועי חיפוש. חלק מהם הם:

הבטחת שהאתר שלך מותאם לנייד, אופטימיזציה של האתר שלך לקידום אתרים, קישור לאתרים אחרים עם תוכן רלוונטי, בניית נוכחות ברשתות חברתיות

קידום אתרים אורגני זאת טכניקת שיווק המשמשת לשיפור הנראות של אתר אינטרנט בדפי תוצאות של מנועי החיפוש. זה עוזר לעסקים להשיג יותר תנועה ולידים ממנועי חיפוש.

ישנם יתרונות רבים של קידום אתרים אורגני לעסק. קידום אתרים עוזר לעסקים לדרג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש, לקבל יותר תנועה ולידים ממנועי חיפוש, ולייצר יותר הכנסות.

הנראות המוגברת במנוע החיפוש של גוגל יכולה לגרום להגברת המודעות למותג ולשיפור בשיעורי ההמרה

אופטימיזציה למנועי חיפוש היא תהליך של מניפולציה של הנראות של אתר אינטרנט או דף אינטרנט בתוצאות ללא תשלום של מנוע חיפוש באינטרנט – המכונה לעתים קרובות תוצאות "טבעיות", "אורגניות" או "הרווחות".

ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על דירוג אתרים במנועי החיפוש. החשובים ביותר הם אופטימיזציה בעמוד, איכות התוכן ואופטימיזציה מחוץ לדף.

יובל לגשטיין

יובל לגשטיין

בעלים של חברת "SEO FIX" - קידום אתרים לעסקים שרעבים באמת לתוצאות, עוסק בתחום הדיגיטל כ-13 שנים. כותב תוכן, וקופירייטר, בעל ניסיון אדיר בקידום אתרי מסחר ותדמית עם חשיבה מחוץ לקופסא.