קידום אורגני למקום הראשון

כדי לקדם אתר, צריך קודם כל שיהיה אתר איכותי, ברור ומוגדר. צריך להגדיר גם מטרות ולמצוא מומחה קידום אורגני תותח ולא פחות, שיודע לקלוע בול לראש של גוגל.
קידום אתרים לעסקים קטנים

כל אחד רוצה להיות בעמוד הראשון בגוגל. כל אחד רוצה לעשות עסקים ברשת, והעובדה שאתר המכירות שלכם למשל יהיה בעמוד הראשון, בהחלט יכול להניב לכם רווחים נאים. אבל עם כל הכבוד לתהליך של קידום אורגני, בואו נודה על האמת- אם האתר שלהם לא מספיק טוב, לא יעזור כל הקידום האורגני שבעולם כדי לגרום לכם לעשות עסקים טובים. צריך להבין שבעולם הדיגיטלי, פרצוף של אתר זה הפרצוף של העסק שלכם וככל שהאתר שלכם יהיה טוב ואיכותי, כך תוכלו להתקדם במעלה של גוגל עד לעמוד הראשון.

אתר מעולה ולא פחות- מקום ראשון בגוגל!

כאשר אתם בונים אתר ראשון או שני (והיום לחברות יש גם 10 אתרים), חשוב מאוד שתדעו מי בונה לכם את האתר. כמו שאתם יודעים מה שזול עולה בסוף ממש ביוקר, לכן בחירה של חברת בניית אתרים טובה תבטיח לכם אתר שיבסס לכם תדמית ויוכל לייצג אתכם נכונה בעיני הגולשים שחלק מהם, הם לקוחות פוטנציאליים שלכם. אתר כזה גם יוכל להתקדם בכל סוג של קידום אורגני משום ששירות של קידום אורגני הוא רק חלק מהבולטות שלכם ברשת, ולא פחות חשוב מזה, הוא האתר שלכם, הרמה שלו הן הויזואלית והן ברמת התכנים וכל אלה בהחלט מעידים עליכם ובמילים אחרות- גם על המוצרים או השירות שאתם רוצים לתת. תזכרו שאנשים לא אוהבים לעשות עסקים עם אתרים שלא מכבדים את האינטילגנציה שלהם, ולכן אתר אטרקטיבי ומושקע הוא הדבר הראשון שאתם צריכים. אתר כזה בעבודת קידום אורגני טובה, בהחלט יוכל לגרום לכם להופיע בעמוד הראשון בגוגל.

מחקר מילות מפתח

מומחה קידום אתרים במיוחד מומחה קידום אתרים לעסקים קטנים אשר יוכל לנתח את מילות המפתח שלכם כאשר כולן חייבות להיות שייכות, לספקטרום החיפושים בתחום שלכם. אם למשל מדובר על קידום אורגני, מן הסתם אלה יהיו מילות מפתח כמו קידום אורגני מול קידום ממומן, מחיר של קידום אורגני, קידום אורגני לעסקים קטנים, קידום אורגני לדף הראשון ועוד. מילות המפתח נגזרות מן השאילתות של גוגל, ומשקפות גם את מילות המפתח החשובות בתחום חיפושים מסוים וגם את כמות החיפושים. ככל שמדובר במילות מפתח יותר תחרותיות כך, המחיר עליהן (בקידום ממומן) יקר יותר. במקרה של קידום אורגני נטו, על בסיס טקסטים עם מילות מפתח, גוגל יבחן אם "תקעתם" אותן יותר מדי במאמר, אם אילצתם אותן להתברג במשפט נטול הגיון ועוד. משום מה הוא ממש לא יודע עברית אבל הוא מבין בדברים האלה.

איך גוגל מבין מהו תוכן איכותי?

גוגל לא יודע עברית, והוא גם לא יודע אנגלית. אבל איך בכל זאת הוא יודע (אומרים שהוא יודע) מה זה תוכן איכותי? הוא יודע את זה כי הוא בוחן את ההתנהגות של הגולשים ומנתח אותה. אם גולשים משתהים מספיק זמן בעמודים מסוימים, גוגל יודע את זה ומסיק שכנראה יש להם סיבה טובה לעשות את זה, וכאשר הוא סורק את הדפים הוא מבחין גם בנתונים האלה. זה אומר שכאשר גולשים משתהים באתרים או בעמודים מסוימים לבטח "גוגל האח הגדול" מבין שיש שם כנראה חומר מעניין ולכן הוא מתייחס לעמודים האלה במקצועיות.

יובל לגשטיין

יובל לגשטיין

בעלים של חברת "SEO FIX" - קידום אתרים לעסקים שרעבים באמת לתוצאות, עוסק בתחום הדיגיטל כ-13 שנים. כותב תוכן, וקופירייטר, בעל ניסיון אדיר בקידום אתרי מסחר ותדמית עם חשיבה מחוץ לקופסא.