קידום אורגני: כל מה שצריך לדעת

קידום אורגני זה תהליך הדורש חשיבה ואסטרטגיה המותאמת אישית לכל לקוח ולקוח. כאשר מתחילים תהליך של קידום אורגני צריך לקחת בחשבון מגוון רחב של רבדים.
קידום אתרים לעסקים קטנים

העולם הדיגיטלי לימד אותנו שאין לנו זמן. בכלל התקופה הזו היא תקופה של טאץ' ודי. זה אומר שאת חוסר הסבלנות הזה אנחנו מעבירים מיד, לאינטרנט. כאשר אנחנו גולשים ברשת ומחפשים משהו, זה לא נכון שיש לנו זמן. כולם ממהרים לאיזה שהוא מקום והרבה פעמים הם אפילו לא יודעים לאן. ככה הגולשים גם מחפשים דברים ברשת. מהר. הכי מהר וכך גם הומצאו מילות המפתח התחרותיות. זו לגמרי המצאה של הגולשים ולפעמים אפילו המצאה גרועה (ולא תקינה לשונית בכלל) אבל זה אופיין של מילות המפתח. חיפשתם פעם חברה שנותנת שירותים של קידום אורגני, בעיקר כדי לדעת מה העלות של זה? אם חיפשתם, בוודאי כתבתם: קידום אורגני מחיר, ולא כתבתם "מחיר של קידום אורגני". הסיבה לכך קשורה לחלוטין לעניין הזה של הזמן.

קידום אורגני מחיר

רוב רובן של מילות המפתח, נכתבות כפי שהוגים אותן, ואת זה עושה "המוח הממהר". הוא ממהר מאוד עד כדי כך, שאם מישהו רוצה לדעת כמה עולה שירות של קידום אורגני, הוא לא ירשום את זה באופן תקני, הוא ירשום את זה כדי שזה יוביל אותו להרבה תוצאות בגוגל. אז הוא ירשום קידום אורגני ואז יעלו התוצאות הראשונות של חברות קידום אורגני, ואחר כך הוא ינקוב במילה מחיר, כדי שיעלו גם דוגמאות מחיר ויש מאמרים על כך. רף מחיר הקידום האורגני הוא רק רף. כאשר מדובר ברשת, מדובר על תחרות פרועה באוקיינוס כחול לכן, אם אתם מחפשים את הכי זול, אתם תמצאו אבל לא בטוח שזה יועיל לאתר שלכם. איתור מילות מפתח זה דבר אחד, קידום אורגני זה משהו אחר לגמרי ופה צריך הוכחות. ואיך משיגים את ההכוחות? קידום אתרים לעסקים קטנים ע"י חברה המעסיקה את המקדמים הטובים בתחום.

תגיד לי מי המקדם שלך ואומר לך מה המיקום שלך ברשת!

קידום אורגני לחלוטין מנסה להכניס את גוגל לכיס הקטן. להבין מה האלגוריתם שלו רוצה, ולנסות להסתנכרן אתו כדי שהוא יחבב אתרים מסוימים. מה שגוגל מחבב זה כל מיני דברים. למשל תוכן. אבל לא רק, יש כל מיני דברים שהופכים אתר למועדף בעיני מנוע החיפוש ולכן חשוב מאוד שמקדם האתר שלכם יבין את השפה של גוגל, אפילו שזה רק רובוט ולכאורה הוא לא ממש מבין. אם נתחקה אחרי עבודתם של מקדמים שעושים קידום אורגני, נבין מהר מאוד שיש את המצליחים ויש את אלה שמדשדשים מאחור. זה בגלל שכמו בכל דבר, חוץ ממה שאתה יודע צריך גם איזה ניצוץ וצריך כישרון וכן- מקדם אורגני עם כישרון זה מישהו שיכול לעשות פלאים לאתר שלכם, אבל זה גם בתנאי שהאתר שלכם מספיק שווה ויש לו יתרונות בולטים. בחירת מילות מפתח נכונות, זה רק חלק מהעניין אבל נפח של תוכן ראוי ואיכותי, גלישה מהירה של אתר (בלי "תקיעות" של חוות שרתים בהודו) ועבודה יסודית של מקדם אורגני, בהחלט יום אחד, בתהליך איטי אבל בטוח, יובילו אתכם לדף הראשון של גוגל. מתערבים?

יובל לגשטיין

יובל לגשטיין

בעלים של חברת "SEO FIX" - קידום אתרים לעסקים שרעבים באמת לתוצאות, עוסק בתחום הדיגיטל כ-13 שנים. כותב תוכן, וקופירייטר, בעל ניסיון אדיר בקידום אתרי מסחר ותדמית עם חשיבה מחוץ לקופסא.