בעידן הדיגיטלי, הדרך לתקשר עם גולשים היא באמצעות מילים. אתרים זקוקים לתוכן, קידום אורגני SEO מבוסס על מאמרים המופצים ברשת. לקמפיינים ממומנים בגוגל כותבים מודעות ובאנרים, יש כתבות אאוטבריין וטאבולה, בלוגים, מאמרים מקצועיים ועוד המילים נותרו הדרך הכמעט יחידה להגיד משהו לאנשים שמעבר למקלדת.
כיוון שכך חשוב מאוד שהאנשים הללו יקבלו את הרושם הנכון. הם יכולים להיות גולשים שנכנסים לאתרי מכירות און ליין, פורומים, בלוגים, דף הבית ואודות באתרים שונים והם צריכים לקבל את הרושם הנכון עליכם ועל העסק שלכם. אתם יכולים לפרסם להם סלוגנים, לבקש מהם להיות שותפים להצלחה שלכם, לרכוש מהם, להיות חברים במועדון הלקוחות שלהם, להגיב בפוסטים שלהם בפייסבוק ואת כל זה עושים במילים.
הן חייבות להיות נכונות, מדויקות, שנונות ובועטות. הן חייבות להיות בשפה תקינה וללא שיבושי תחביר וכתיב, הן מייצגות את האתרים ומאידך גם את העסקים העומדים מאחוריהם וכל טעות בנושא של תוכן וכתיבת קופירייטינג, עלולה בהחלט לחבל במוניטין וליצור לאתר שלכם שם לא ממש חיובי. כתיבה זה מקצוע וגם כישרון ומוטב שמי שעוסק בזה יהיה אדם שיש לו מה להגיד והוא גם יודע להגיד את זה ברמה הכי גבוהה שיש.