פרילנסר קידום אתרים – מה הוא יכול לעשות בשבילכם?

המטרה המרכזית של פרילנסר קידום אתרים אורגני, הוא לעזור לאתר שלכם להגיע למקום ראשון בגוגל, כדי שזה יהיה צריך שלאתר עצמו יהיו יכולות טכנולוגיות שונות כדי שיוכל לעמוד בפרמטרים של גוגל בהם הוא מתחשב בדירוג אתרים. אחד מהם הוא בניית קישורים.
פרילנסר קידום אתרים

תוכן עניינים

אין מומחה קידום אתרים אורגני שלא מחפש קניית קישורים או מכירת קישורים ויש לזה סיבות מאוד טובות. קישורים איכותיים מוסיפים למוניטין ולאיכות של האתר מבחינת גוגל.

אז מדוע הם כל כך חשובים ? הכל במאמר זה.

מכירת קישורים עבור אתר אינטרנט, עשויה להיות מאוד כדאית משום שהיא מסייעת לכל מקדם אתרים לקדם את אתרי הלקוחות שלו לדף הראשון בגוגל ולא רק לדף הראשון אלא למקומות הראשונים בדף.

מקדמי אתרים יכולים להתווכח זה עם זה על חשיבות של קישורים או איזה קישורים עדיף, אבל בדבר אחד יש קונצנזוס- קישורים הם דבר חשוב מאוד בתהליך של קידום אתרים לעסקים.

מה זה פרופיל קישורים איכותי?

קידום אתרים היא מילה ששייכת לרשת, והיא מתייחסת ליכולת של פרילנסר קידום אתרים אורגני, לקדם את האתר שלכם בתוך הרשת כדי שייחשפו אליו כמה שיותר גולשים, ואם אתם רוצים לשווק משהו, אז שיגיעו אליו הצרכנים שזקוקים לו.

מנוע החיפוש גוגל מקדם אתרים לפי כמה פרמטרים מרכזיים והם: התוכן באתר, האופטימיזציה של האתר וזה אומר מהו השימוש בכותרות, טייטלים, זמן טעינת האתר, ממשק הניווט, היררכיית התוכן ועוד.

קישור נוצר באמצעות כתבה אשר עולה לאתר מסוים ויש בה טקסט לחיץ, אשר מעביר את הלוחץ עליו לאתר בעל הכתבה. תמיד אפשר יהיה לראות משפט כמו: לחצו כאן, או למידע נוסף אפשר ללחוץ פה.

באמצעות קישורים מסביר פרילנסר קידום אתרים אורגני, יודע גוגל אם אתר הוא אמין הוא לא. קישורים איכותיים מעידים על מוניטין האתר והאיכות שלו בעיני גוגל. הם מהווים מעין המלצה על האתר וגולשים זקוקים להמלצות בכמעט בכל חיפוש שהם עושים בגוגל. 

מדוע לבחור במומחה פרילנסר קידום אתרים אורגני ולא בחברת קידום?

פרילנסר קידום אתרים אורגני הוא איש שבדרך כלל כבר עבד במשרד פרסום וקידום דיגיטלי ומכיר את כל שיטות הקידום ואף התפתח בהן. כאשר הוא הופך להיות פרילנסר, הוא מביא אתו את כל הידע והניסיון שהוא צבר. במקרים רבים עלות הקידום אצלו גם הרבה יותר זולה מאשר במשרד פרסום.

פרילנסרים בדרך כלל עובדים מהבית, לכן כאשר אין להם הוצאות כמו משרד פרסום על שכירות של משרד ועובדים, הם יכולים להרשות לעצמם להציע לכם שירות של קידום אורגני במחיר יותר זול מאשר במשרדי פרסום וברמה גבוהה.

הרבה פעמים ייתכן כי דווקא פנייה למומחה פרילנסר קידום אתרים אורגני עדיפה מבחינתכם על משרד פרסום שיגבה מכם לעתים מחיר כפול כאמור בגלל ההוצאות שיש לו.

פרילנסר שעובד כמומחה קידום אתרים מאוד מתאים לעסקים קטנים ובינוניים, שרוצים יחס אישי אבל גם רוצים שהאתר שלהם יקבל יחס אישי ויתקדם יפה בגוגל.

כאשר פונים למשרד פרסום, אתם הופכים להיות עוד לקוח מתוך 20,30 חברות ואף יותר, כאשר אתם פונים לפרילנסר אתם הופכים להיות עוד בייבי שלו, ובייבי שמקבל הרבה יותר תשומת לב וגם קידום מוקפד. 

קידום אורגני עם קישורים רלבנטיים ! 

קישור כאמור, מסביר פרילנסר קידום אתרים אורגני, כמוהו כהמלצה על אתר. משום כך חשוב שלקישור תהיה גם רלבנטיות לתחום ולנושא של האתר. לדוגמה קישור של מאמר על אריזות מתנה באתר של חנות פרחים נשמע טבעי, קישור של מוצרי תזונה נגד כולסטרול באתר של גריאטריה גם נשמע טבעי, אבל קישור של חשמלאי באתר של משר עורכי דין, מה הוא עושה שם בדיוק? כלומר יש לגוגל דרך גם לדעת אם הקישור הוא טבעי ורלבנטי לאתר, שאם לא כן, כל אחד יכול להוציא קישורים וכמה שהוא רוצה ובכל מיני נושאים, בלי שום קשר לנושא של האתר וזה בדיוק מה שגוגל לא רוצה שיקרה.

בנוסף לרלבנטיות, יהיה חשוב גם לאתר להוציא קישורים מאתרים חזקים שכאמור גם קשורים או בזיקה לתחום האתר של הלקוח. קישור איכותי הוא כזה המגיע מאתר חזק (שגם לו יש הרבה קישורים( אתר שיש לו הרבה קישורים איכותיים מצטייר כמו אתר סמכותי ואמין בעיני גוגל ובכלל.

מחקר מילות מפתח בקידום אורגני

אחד הדברים הכי חשובים לפיהם מתנהלת רשת האינטרנט היא באמצעות מילות מפתח. אלה מופיעות בשורת החיפוש של גוגל כאשר גולשים מחפשים משהו, אלה מופיעים במודעות בקמפיינים של גוגל והן מופיעות גם בתכנים הנכתבים לצורך קידום אתרים. כל פרילנסר קידום אתרים אורגני, מייצר כמות תכנים מסוימת המכילה את מילות המפתח הרלבנטיות ללקוחות שלו לכל אתר. 

לכל אתר יש את המילים שלו והתכנים נכתבים בהתאם למילות המפתח. כך מגיע גוגל לאתרים באמצעותן, וכך הוא מדרג אתרים אשר מכילים תוכן איכותי הכולל את מילות המפתח. 

כאשר גולש מקליד בשאילתה של גוגל מילות חיפוש, גוגל שולף בתוצאות את האתרים לא רק אלה שמכילים את מילות המפתח הללו, אלא שמבחינתו הם גם איכותיים וזה קשור גם לזמן טעינת האתר, כמות ואיכות הקישורים שיוצאים מהאתר הזה. כמה זמן שוהים הגולשים בעמודים מסוימים. נתון כזה למשל עשוי להעיד על איכות התכנים באתר. לגוגל יש עוד כל מיני פרמטרים, אשר מובילים אותו לדרג את האתר באופן אורגני ואחרי עבודה של קידום אורגני.

פרילנסר קידום אתרים אורגני, לא רק עוסק בהפצת מאמרים ובבניית קישורים, הוא גם משפר את האתר ברמת הקוד, ומתאים אותו לצרכים ולדרישות של האלגוריתם של גוגל. זה הולך ומשתנה באופן בלתי צפוי וכל מקדמי האתרים האורגניים עם היד על הדופק, או יותר נכון, על האלגוריתם של גוגל.

יובל לגשטיין

יובל לגשטיין

בעלים של חברת "SEO FIX" - קידום אתרים לעסקים שרעבים באמת לתוצאות, עוסק בתחום הדיגיטל כ-13 שנים. כותב תוכן, וקופירייטר, בעל ניסיון אדיר בקידום אתרי מסחר ותדמית עם חשיבה מחוץ לקופסא.