פסנתרן לאירועים? גם אתה צריך קידום אתרים!

קידום אתרים מתאים לכל תחום. במאמר הבא נעסוק בקידום אתרים לפסנתרן לאירועים. קשורים לעולם המוזיקה ומתעניינים בקידום? המאמר הזה בשבילכם!
קידום עסקים קטנים

העולם החדש הגיע ואיתו השתנו כללי המשחק, והדבר האחרון שאתם רוצים זה להישאר מאחור.

בעוד עסקים ותיקים אחדים זוכים להצלחה מסחררת, רוב העסקים היום מתקשים להחזיק את הראש מעל המים.

למה זה קורה? כי עולם פרסום וקידום העסקים השתנה לחלוטין, מכל בחינה אפשרית.

מעולם שבו פרסום על ידי פליירים ופרסומות טלוויזיה היו הדרכים הטובות ביותר לקדם את העסק שלכם, עברנו לעולם שבו עסק ללא נוכחות בדיגיטל פשוט לא קיים.

היום, לא רק שנוסף הפרסום בדיגיטל, אלא שלמעשה הוא פחות או יותר הדבר היחיד שמחלקות השיווק צריכות לעבוד עליו כדי למקסם את הצלחתו של העסק ככה עושים היום קידום עסקים קטנים ברשת – וזה עובד!

אז למה יש עסקים שפורחים ומצליחים לפרסם את עצמם וכאלו שממש לא ואיך אפשר להיכנס לעולם הזה למרות כל הפחדים והחששות?

עוד לא התחלתם לקדם את עצמכם ברשת? הגיע הזמן!

מי שעוסק בתחום הקידום והפרסום, בעיקר כזה שעובד עם לקוחות קטנים, יגיד לכם שבמקרים רבים הבעיה של העסקים היא שהם פשוט לא דואגים לפרסום דיגיטלי יעיל מספיק, אם בכלל.

זה קורה מסיבה אחת פשוטה – רובנו לא מבינים את החשיבות של הפרסום בדיגיטל.

למרות שהורגלו במשך שנים לחשוב שפרסומת בטלוויזיה היא הדבר הכי יעיל שעסק יכול לעשות, צריך להבין שהעולם שלנו השתנה לחלוטין.

אז למה היום אומרים לנו שקידום בדיגיטל זה יעיל יותר מפרסומת בטלוויזיה או בעיתון?

כשאתם מפרסמים בעיתון או בטלוויזיה, הפרסומת שלכם מגיעה לכל מיני אנשים.

לשם הדוגמא, ניקח פסנתרן לאירועים שמפרסם מודעה בעיתון, המודעה מגיעה לעיניהם של כל קוראי העיתון, בלי קשר לגיל שלהם, גם אם הם לא צריכים לארגן שום אירוע בזמן הקרוב ובלי קשר לטעם המוזיקלי שלהם.

אתה משלם על פרסום שמגיע להמון אנשים, כשלמעשה השירות שלך רלוונטי רק לחלק קטן מאוד מהם.

וכאן הדיגיטל הביא את הבשורה – כשאתם מפרסמים קמפיין בפייסבוק, למשל, אתם יכולים לבחור בדיוק למי הפרסומות שלכם יגיעו.

זה אומר שאתם יכולים לבחור לפי גיל, לפי אזור מגורים, לפי תחומי עניין ועוד המון משתנים מגניבים שעוזרים לכם להגיע לקהל היעד שלכם.

חוץ משיווק ברשתות החברתיות, שהוא בהחלט חובה לכל עסק, אתם תהיו חייבים גם לקחת מישהו שיעשה עבורכם קידום אתרים.

העבודה של מקדם אתרים, בשורה התחתונה, היא להביא את האתר שלכם למיקום גבוה יותר בעמודי התוצאות של מנועי החיפוש.

הוא עושה את זה על ידי קידום מילות מפתח מסויימות באתר שלכם (אותן הוא מקדם בעזרת תוכן ומאמרים), קישורים חיצוניים, אופטימיזציה ועוד כל מיני פרטים טכניים שלא ניכנס אליהם כרגע.

למה זה כל כך חשוב? כי כולם מחפשים את מה שהם צריכים היום כמעט ורק בגוגל, ורוב הבחירות של המחפשים הן בשלוש התוצאות הראשונות, שזה איפה שאתם צריכים לשאוף להיות.

ניקח שוב את אותה הדוגמא, פסנתרן לאירועים שרוצה להביא יותר לקוחות אל העסק שלו.

מקדם האתרים יקדם באתר שלו ביטויים כמו "פסנתרן לאירועים", "פסנתר כנף" ועוד ביטויים שרלוונטיים לשירות שלו.

אתם אולי עוד לא מבינים בדיוק למה, וזה בסדר כי הפרטים הטכניים לא צריכים לעניין אתכם, אבל קידום אתרים זה בדיוק מה שהעסק שלכם צריך בשביל למשוך עוד לקוחות.

איך נכנסים לזה?

אז כן, זה מאוד מבלבל להיכנס לתחום של קידום האתרים, קידום הפייסבוק שלכם וקידום האינסטגרם שלכם – אבל זה ממש, אבל ממש הכרחי.

אתם חייבים להראות נוכחות איפה שכולם נמצאים, לקחת מישהו שיתעסק לכם בקידום הרשתות החבריות והאתר זו בהחלט השקעה שיכולה להחזיר את עצמה.

פרסום דיגיטלי, וזה אומר גם קידום אתרים (SEO) וגם קידום ברשתות החברתיות הוא דרך יעילה במיוחד וזולה במיוחד לקדם את העסק שלכם.

זה אולי נראה מפחיד ובהתחלה באמת קל להיאבד בתוך העולם המבלבל הזה, אבל יש מספיק אנשים שעוסקים בשיווק בדיגיטל שיעשו את זה בשבילכם.

עם זאת, שימו לב שאתם מקבלים מחירים הוגנים, שירות איכותי ושאתם עובדים עם מישהו שיודע מה הוא עושה.

היום כבר לא מדובר בתחום קטן, אלא באחד התחומים החזקים ביותר ויש כמות אדירה של אנשים שיכולים לעזור לכם להשיג את המטרות שלכם.

אז תתחילו להשוות בין שירותי הקידום ותמצאו את הדרך שלכם להשתמש בכלי הפרסומי העוצמתי הזה כדי לשפר את העסק שלכם.

יובל לגשטיין

יובל לגשטיין

בעלים של חברת "SEO FIX" - קידום אתרים לעסקים שרעבים באמת לתוצאות, עוסק בתחום הדיגיטל כ-13 שנים. כותב תוכן, וקופירייטר, בעל ניסיון אדיר בקידום אתרי מסחר ותדמית עם חשיבה מחוץ לקופסא.