יועץ קידום אתרים – בדיקת איכות לאתר

יועץ קידום אתרים - שירות חובה לכל עסק! האתר שלכם לא עולה בגוגל? שירות יועץ קידום אתרים יבחן בצורה מקיפה את מצב האתר וייתן לכם המלצות בהתאם.
יועץ קידום אתרים

תוכן עניינים

קידום אתרים אורגני הוא אחד התהליכים הכי חשובים שאתם חייבים לעשות לאתר שלכם, אם אתם רוצים שגוגל יראה אותו, יסרוק אותו ויום אחד הוא גם יגיע למקומות הראשונים בעמוד הראשון בגוגל.

קידום זה מתבסס על התאמת פרמטרים מסוימים של האתר לאלגוריתם של גוגל, אשר נוגעים לכמה וכמה תחומים.

אם אתם רוצים לדעת מה המצב של האתר שלכם בכל הנוגע לקידום אורגני, מומלץ שתזמינו יועץ קידום אתרים אשר יבחן את האתר ויגיש לכם המלצות מתאימות כיצד לשפר אותו ואת הנתונים שלו כדי שיהיה אפשר לקדם אותו מבחינת גוגל.

בדיקה מקיפה של אתר, רצוי שתיעשה עוד קודם לעלייתו לאוויר וכאשר הוא כבר באוויר חשוב מאוד לבדוק כיצד הוא מתפקד. כולל מהי מהירות הטעינה שלו, זמן וקלות הניווט באתר, החלוקה לקטגוריות, היררכיית התוכן ועוד.

בחינה זו עשויה לחשוף את הבעיות והתקלות וזהו נושא קריטי אשר יכול להציל אתר של כל עסק וחברה אם יודעים איך חייב להיות בנוי אתר אינטרנט כדי להצליח ברשת, ומה צריך לעשות אם מתגלים בו ליקויים שונים. 

אין ספק בחירה של חברת קידום אתרים או יועץ בתחום הקידום יעזור לאתר של העסק שלכם להצליח עוד יותר במנוע החיפוש של גוגל.

מדוע חייבים לבדוק איכות של אתר אינטרנט?

בקרת איכות של אתר אינטרנט חשובה מאוד משום שהאתר צריך לפעול נכון מבחינה טכנית ולמלא ביעילות את ההגדרות שהציב בעליו.

יועץ קידום אתרים יצטרך לבחון אם האתר מספק חווית משתמש שמהווה פרמטר חשוב מאוד מבחינת גוגל לקידום האתר, ובנוסף לכך גם חוויית הניווט בו, האם הוא מצריך למידה מוקדמת כל שהיא או שהוט פשוט, נוח וברור לכל גולש הנכנס אליו.

כדי להגיע למקומות הגבוהים בחיפושים של גוגל וגם במנועי חיפוש אחרים, מוטב שלא החברה שהקימה את האתר היא שתבדוק אותו, אלא שאם רוצים לדעת באמת מה מצבו של האתר מבחינה טכנית ובכלל, מן הראוי שיהיה יועץ חיצוני בלתי תלוי שיביע את דעתו על איכות האתר ברמות ובפרמטרים שמעניינים את גוגל. 

ההבדל בין אתר איכותי לאתר נחות לא ישתקף מידית, אלא יבוא לידי ביטוי אחר כך באופן שבו הגולשים לא יהיו שבעים מהניווט באתר, מהשיטוט בו. לא ימצאו את מה שהם מחפשים ויינטשו את האתר לאתרים של המתחרים. אתם ממש לא רוצים שזה מה שיקרה לכם.

לעלות על תקלות לפני שהאתר עולה

ישנם נהלים ומתודולוגיות רבות בבקרה של איכות תוכנה, אשר עושים את ההבדל בין אתר טוב לבין אתר בינוני לפיכך הדבר הנכון ביותר הוא להזמין יועץ קידום אתרים אשר יוכל לתת לכם חוות דעת אמתית לגבי טיבו של האתר, ולבצע בדיקות אחרי כל שלב של בנייה והקמה, כדי שיהיה אפשר לתקן את הליקויים בזמן ולא שהנזק כבר יהיה בלתי הפיך בשלב בו האתר עולה לאוויר.

למרות כל זאת, תמיד חשוב לבדוק אתר ובעיקר לפני שעורכים קידום אתרים אורגני אשר תלוי בהרבה נתונים שצריכים להיות באתר כדי שהקידום יצליח.

יועץ קידום אתרים חייב להיות מקדם אתרים בעצמו, כזה שמבין מה משפיע על מנועי החיפוש בדירוג של אתרים ומה נדרש מהאתר כדי להתאים את עצמו לדרישות של גוגל.

משום שהדרישות של גוגל משתנות מעת לעת, חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ קידום אתרים מעת לעת, כדי שהאתר יהיה מעודכן כל הזמן. 

אחרי שהאתר יהיה חזק ויציב, מומלץ לעשות לו קידום אתרים אשר יביא אותו לדף הראשון בגוגל, אחרי מחקר מילות מפתח מקצועי של איש קידום האתרים, הפצת מאמרי תוכן ויצירת קישורים פנימיים וחיצוניים לאתר

יובל לגשטיין

יובל לגשטיין

בעלים של חברת "SEO FIX" - קידום אתרים לעסקים שרעבים באמת לתוצאות, עוסק בתחום הדיגיטל כ-13 שנים. כותב תוכן, וקופירייטר, בעל ניסיון אדיר בקידום אתרי מסחר ותדמית עם חשיבה מחוץ לקופסא.