איך אנשים בוחרים ערבי גיבוש חברה ומה הקשר לקידום אתרים

כשאתם מחפשים, במקרה שלנו, מישהו שירים לכם ערבי גיבוש חברה, הדרך הכי טובה לבחור את הבחירה הנכונה היא להיעזר במנגנון הדירוג של גוגל.
קידום אתרים לעסקים

15:00 בצהריים, יום חמישי – והבוס הפיל עליכם לארגן ערב גיבוש לחברה שלכם.

בדרך כלל, הבן אדם האחרון שאפשר להגיד עליו שהוא עצלן הוא אתם, אבל היום? כשאתם מתים לצאת כמה שיותר מוקדם כדי להספיק לחוג יוגה שלכם? היום אתם רוצים לעשות דברים במהירות וביעילות. כבר חודש ברציפות ששיעורי היוגה של ימי חמישי קורצים לכם, אבל אתם אף פעם לא מספיקים. חשבתם שהיום תהיה ההזדמנות שלכם, באמת האמנתם שהפעם זה יצליח. כבר מחקתם 90% מהמשימות של היום, וכל מה שנשאר זה לסגור כמה פינות אחרונות – ולקחת את מזרן היוגה שלכם לאימון מיוזע ומספק במיוחד.

נו, אז חשבתם…תגידו, על חוק מרפי שמעתם? באמת חשבתם שהכל ילך חלק ותצליחו להגיע לשיעור הנכסף? טוב, אז עכשיו יש לכם אתגר חדש – לארגן ערב גיבוש מהסרטים שיגרום לבוס שלכם לתת לכם קידום במקום.

אבל ערבי גיבוש חברה לא מרימים בשעה וגם לא ביום – יש הרבה ארגונים, טלפונים והזמנות שצריך לטפל בהם, וזה בהנחה שאתם בכלל יודעים מה אתם הולכים לעשות.

תארו לכם שהיה מי שיעשה את העבודה השחורה בשבילכם, וישחרר אתכם מהמשימה המעייפת הזו, כדי שתספיקו לשיעור יוגה הזה שלכם. טוב, את חוק מרפי לא הכרתם, את זה אנחנו מבינים, אבל באמת חשבתם שאין מי שיארגן בשבילכם ערבי גיבוש חברה?

עכשיו, אתם צריכים לחפש את המקום הנכון שידאג שהבוס שלכם יהיה מבסוט עליכם בטירוף, אבל איך תדעו במי לבחור?

גוגל בוחרים בשבילכם

כשאתם מחפשים, במקרה שלנו, מישהו שירים לכם ערבי גיבוש חברה, הדרך הכי טובה לבחור את הבחירה הנכונה היא להיעזר במנגנון הדירוג של גוגל. כשאתם מחפשים משהו בגוגל מופיעות לכם הרבה תוצאות, וככל שהתוצאה גבוהה יותר בדף – זה אומר שגוגל דירגו את המוצר או השירות במקום גבוה יותר. איך גוגל עושים זאת? על פי קריטריונים רבים, אבל מה שאתם צריכים לדעת זה שככל שהתוצאה גבוהה יותר בדף התוצאות, כך תדעו שמדובר בחברה או עסק רציניים יותר. הסיבה היא שגוגל מדרגת אתרים במנוע החיפוש שלהם, בין היתר, בהתאם לאיכות וכמות הקידום שהאתר משקיע.

היום בשביל לקבל דירוג טוב על ידי גוגל, זה לא מספיק להיות "דיי טובים" או להכין אתר יפה. היום צריך להשתמש במקדם אתרים שמקדם מילות חיפוש פופולריות (וגם פחות פופולריות) באתר ובאופן כללי, את האתר עצמו. הקידום הזה נעשה בעזרת הכנסת מאמרים לאתר, בעזרת הכנסת קישורים לאתר הרלוונטי באתרים אחרים ובשלל שיטות וטכניקות אחרות שמקדמי אתרים למדו להשתמש בהן וכך עוזרים לעסקים וחברות להתפתח ולגדול. ככל שחברה משקיעה בקידום אתרים יותר ויותר, היא עולה בדירוג של גוגל, וההשקעה שלה בקידום גם מעידה על איכותה. לכן, במקום לשבור את הראש בטלפונים לכל מיני ספקים שונים בתקווה להבין אם מדובר במקצוענים או בשרלטנים – השתמשו בדירוג של גוגל וקבלו תשובה מהירה, והכי חשוב – מדוייקת.

איך עושים קידום אתרים עבור ערבי גיבוש חברה?

אתם מארגנים ערבי גיבוש חברה, ורוצים לקדם את האתר שלכם כדי שיתקשרו אליכם יותר אנשים שמאחרים לשיעור יוגה שלהם ומחפשים את העסק הנכון שיסגור להם את הפינה?

יופי, חשבנו ככה, עכשיו הנה מה שאתם צריכים להבין – אסור לכם להיות שאננים ולהשאיר דברים לידי המזל. היום כבר לא מספיק לתת שירות טוב ולהרים ערבי גיבוש איכותיים, כי המתחרים שלכם דואגים להציב את עצמם לפניכם בדירוג של גוגל. אל תבינו לא נכון, חשוב שתעשו את המקצוע שלכם על הצד הטוב ביותר, אבל שאלו את עצמכם את השאלה הבאה: האם זה משנה שאתם מעניקים שירות איכותי, כשאין לכם לקוחות?

בקיצור, אל תבזבזו זמן, חושבים על קידום אתרים מחיר ועוד פרמטרים? זה שווה הכל! קחו לכם מישהו שיקדם לכם את האתר – אנחנו מבטיחים שזה ישתלם לכם.

יובל לגשטיין

יובל לגשטיין

בעלים של חברת "SEO FIX" - קידום אתרים לעסקים שרעבים באמת לתוצאות, עוסק בתחום הדיגיטל כ-13 שנים. כותב תוכן, וקופירייטר, בעל ניסיון אדיר בקידום אתרי מסחר ותדמית עם חשיבה מחוץ לקופסא.