תחזוקה וניהול אתר

עבודה באופן שוטף על הפנים של העסק ברשת

תמיכה

גוגל משתנה כל יום ובכך יש להיות עם יד על הדופק עם תמיכה מלאה לאתר בכל עת

עדכונים

מערכת הניהול של האתר מורכבת מתוספים רבים ויש להיות מעודכן תמיד

שדרוגים

רענון האתר תמיד יכול להוסיף - תוכן, המלצות, מדיה ועוד מגוון אלמנטים נוספים

ניהול

תמיכה ומענה טלפוני לכל שאלה וייעוץ מקיף הכולל גיבוי חודשי או גיבוי האתר לפי דרישת הלקוח

מי מנהל את האתר שלכם?

אם אתם מקימים אתר וורדפרס, אתם לא חייבים להיות תלויים בתחום של תחזוקה וניהול אתר ע"י חברת בניית האתרים, שכן, אתר וורדפרס נבנה עם קוד פתוח שמאפשר לכל מי שתחליטו להיכנס לאתר ולערוך בו שינויים. זה אחד מהיתרונות הגדולים של מערכת וורדפרס מלבד קלות ונגישות השימוש במערכת הזו, שגם חביבה מאוד על גוגל. במסגרת קידום אתרים אורגני, מבצע המקדם כל מיני פעולות כדי להתאים את הקוד של האתר לאלגוריתמים של גוגל, וזה גם נכלל במסגרת תחזוקה וניהול אתר. חשוב לומר כי אתר לא מתוחזק, לא יכול להתקדם ברשת וגם לא מחדש שום דבר לגולשים. תחזוקת אתר היא בפירוש חלון הראווה של האתר שלכם ויש להקפיד לבצע אותה נכון, ע"י איש מקצוע בלבד. היא חייבת להיעשות נכון, תוך ביצוע שינויים רלבנטיים.

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מותאמת אישית

תחזוקה וניהול אתר - לא חובבני

נכון שגם אם יש לכם אתר עם מערכת ניהול תוכן בקוד פתוח, אתם יכולים להיכנס לאתר ולבצע בו שינויים. אבל מה עם תמונות? ומי מחליט איזה חומר נכנס? ולאן? ומה יותר חשוב ממה. כאשר מדברים על תחזוקה וניהול אתר מדובר גם על זה. יש לכם כמה שניות לתפוס את העין של הגולש. זו יכולה להיות כותרת נכונה, תמונה מעוררת תשומת לב, לכן צריך להבין דבר וחצי דבר על ויז'ואל שיווק ועוד. אתר הוא חלילה לא "פח האשפה" של כל רעיון, צריך לבחור מה להעלות, עם איזה ויז'ואל ואיך לגרום לגולש להישאר באתר הזה. תחזוקת אתר גם משפרת את הניווט באתר, גורמת לגולש לחוויית משתמש ודואגת שהוא לא יינטוש אותו מהר, כי גם את זה רואה גוגל האח הגדול ומנקד בהתאם.

אין לכם זמן לנהל את האתר? תנו לנו לנהל לכם אותו!

תחזוקה וניהול אתר שוטף

תחזוקה וניהול אתר זה מקצוע. היום אנחנו נמצאים בתקופה שבה לכל אחד יש מחשב זמין, וגם אולי אתר וזה נראה הכי קל בעולם לנהל אותו. אבל אם אתם בעלי עסק, אתם צריכים להקדיש את מירב הזמן לעסק שלכם ולא לניהול האתר. מי שמנסה לחסוך חוטא לאיכות, משום שלא עושים את זה תחת לחץ, וזה חייב להיות שקול ונכון. גולשים רואים את האתר שלכם ואם הוא משובש ולא זורם, הם נוטשים למתחרים שלכם. כתיבה שיווקית היא חלק מתחזוקת האתר שלכם, כי בטח אתם רוצים למכור משהו לכן, מי כותב עבורכם? האם זו כתיבה טובה, שיווקית מוכרת? קל מאוד להבין את זה לפי כמות האנשים שנכנסים לאתר שלכם ועושים אתכם עסקאות. קל מאוד לבדוק אם האתר שלכם באמת מייצג אתכם בצורה מכובדת מבחינת קלות הגלישה, חומרים שיווקיים איכותיים, הצעות רלבנטיות, עדכונים ועוד.

איש תחזוקה וניהול אתר, יעניק לאתרים שלכם תחזוקה שוטפת, תוכן מעודכן על בסיס קבוע, הכנסת חדשות, עדכונים, סרטונים, ועוד. זה ייראה לגולשים שלכם מעודכן וחדשני ולכן הם גם יישארו באתר שלכם.

המגזין

קידום אתרים לעסקים

קידום אתרים לעסקים רעבים: המדריך המלא להצלחה בדיגיטל

קידום אתרים הוא כלי חיוני לכל עסק שרוצה להצליח בדיגיטל. על ידי הבנה ויישום של עקרונות הקידום, ניתן להגדיל את הנראות, התנועה וההכנסות של האתר. אל תהססו להתחיל את המסע שלכם כבר היום, ולהפוך את העסק שלכם לסיפור הצלחה בעידן הדיגיטלי.

קרא עוד »
קידום אתרים לעסקים ב-2024: המדריך האולטימטיבי להצלחה

קידום אתרים לעסקים ב-2024: המדריך האולטימטיבי להצלחה

בעידן הדיגיטלי, קידום אורגני הפך להיות אחד הכלים הקריטיים ביותר להצלחת עסקים קטנים וגדולים. ככל שהאינטרנט הופך להיות המקום הראשון שבו מחפשים מידע על מוצרים ושירותים, כך ההכרה במנועי החיפוש, ובייחוד בנוכחות אורגנית חזקה, הופכת להיות חיונית יותר.

קרא עוד »
קידום אתרים אורגני לעסקים

המדריך המלא לקידום אתרים אורגני לעסקים ב-2024

קידום אתרים אורגני הוא תהליך ארוך טווח שמטרתו להגביר את הנראות של אתר אינטרנט בתוצאות חיפוש טבעיות, כלומר ללא תשלום עבור מודעות. זוהי אסטרטגיה חיונית משום שהיא מאפשרת לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם באופן אורגני וטבעי, מה שיכול להוביל לתעבורה איכותית ורלוונטית יותר לאתר.

קרא עוד »