קידום אתרים בזול – מותאם לתקציב שלך!

קידום אתרים בזול - מעוניינים להתחיל תהליך של קידום אתרים אבל לא רוצים לקרוע את הכיס? קידום אתרים בזול בהתאם לתקציב שלכם!
קידום אתרים בזול

כדי להבין מה זה קידום אתרים, חייבים להיות בעלי אתר ויותר מכך, חייבים להיות בעלי אתר שמתאים לקידום, כמו למשל אתרי וורדפרס. הפשטות של הפלטפורמה שלהם, מוצאת חן בעיני גוגל והוא נותן להם עדיפות. במעקב אחרי התקדמות האתר שלכם בתוצאות של גוגל תוכלו ללכת גם על מינוח של קידום אתרים בזול, ולהגיע לאנשי קידום אתרים פרילנסרים שיכולים לעשות לכם יופי של עבודה בחצי מחיר ממה שגובות חברות קידום אתרים. כאשר אתם משלמים למקדם אתרים פרילנסר עבור קידום אתרים, אתם משלמים לו נטו על העבודה, אבל כאשר אתם שוכרים את שירותיה של חברת קידום האתרים, אתם משלמים גם על המזכירה והקפה, ומכונת האספרסו וזה אומר שזה ממש לא יוצא זול.  העובדה שמדובר בחברה, גם לא מבטיחה לכם שייעשה לכם קידום אתרים יותר איכותי מזה שיעשה לכם מקדם אתרים פרילנסר. להיפך, דווקא ממנו תוכלו לקבל יחס אישי, דיבור צפוף, הרבה הסברים ושיחות בגובה העיניים.

אפשר לעשות קידום אתרים טוב וגם בזול

חברות שעושות קידום אתרים, גובות היום בין 2000 (במקרה הטוב) ל-3000 ₪ על קידום אתרים. כאשר אתם שוכרים שירותים של פרילנסר, אתם עשויים לשלם פחות, קידום אתרים בזול, תמיד תוכלו למצוא כשירות אצל מקדם אתרים אורגני פרילנסר..זה בגלל שאתם לא מממנים לו את כל השירותים כמו לחברה, ולכן הרבה עסקים קטנים שמחפשים להתחיל תהליך של קידום עסקים קטנים מעדיפים לעשות את זה אצל פרילנסרים. אומנם יש יתרונות וחסרונות לכל שירות כזה בין אם הוא ניתן ע"י חברה ובין ע"י פרילנסר, אבל לכל חברה ועסק מתאים משהו אחר ועל זה בעצם נופלת ההחלטה. אבל חשוב לציין כמה יתרונות חשובים בעבודה מול מקדם אתרים פרילנסר.

  • אתה לקוח שלו ולא של חברה, הוא מרגיש מחויב אליך יותר ממה שמרגיש איש קידום אתרים בחברה.
  • השיח הוא בגובה העיניים, אישי ועל כל שאלה מקבלים תשובה.
  • אתה לא צריך לחכות למרכזיה שתעביר אותך למקדם שלך, ולא לזה שעובד לידו שישאיר לו הודעה, הוא יענה לך הרבה יותר ממה שכל מקדם בחברה יענה לך ומיד. (אלא אם כן הוא בפגישה וגם זה קורה…).
  • אתה משלם על עבודה נטו ולא על ציוד משרדי, מזכירה, פרקט וחשבון חשמל…
  • הסיבה שבגללה יש מקדמי אתרים פרילנסרים, היא משום הנוחות שלהם, ולא משום שהם אינם מוכשרים, רבים מהם הם התותחים האמתיים בתחום.
  • מה שמקדם אתרים פרילנסר יציע לך, יהיה בדיוק (אם לא יותר טוב) ממה שתציע לך חברה.
  • אתה הלקוח ואתה לא עומד בתור אצל מקדם אתרים פרילנסר.

קידום אתרים לעסקים קטנים- הכי כדאי אצל פרילנסר

שירותי קידום אתרים, הם לצורך קידום האתר שלך, ואתה מחליט באיזה צורה אתה רוצה לעשות את זה. היום גם חברה גדולה וגם איש קידום אתרים פרילנסר, יכולים לתת לך שירות מעולה, ואין קשר בין זה שהם עובדים בחברה או עצמאיים, זו פשוט הייתה ההחלטה שלהם לנהל עסק עצמאי.

קידום אתרים בזול, יכול לקרות במקרים בהם עובדים עם פרילנסרים ולא עם חברות., התשלום הוא נטו על הקידום ולא על כל מה שמסביב, ולכן זה תמיד יצא יותר זול. ובכל זאת המחיר הזול לא צריך להשפיע על היכולת שלהם, לדרוש ממקדם האתרים שלכם עבודה טובה וקידום.

יובל לגשטיין

יובל לגשטיין

בעלים של חברת "SEO FIX" - קידום אתרים לעסקים שרעבים באמת לתוצאות, עוסק בתחום הדיגיטל כ-13 שנים. כותב תוכן, וקופירייטר, בעל ניסיון אדיר בקידום אתרי מסחר ותדמית עם חשיבה מחוץ לקופסא.