קופיריטינג

כתיבה שמניעה לפעולה. באמת.

שם לחברה

מותג טוב צריך שם מנצח. תגרמו ללקוחות לזכור מי אתם

סלוגן לחברה

קליט, כובש,ממכר. סלוגן אפקטיבי שמתקשר למותג

כתיבה לדף נחיתה

לגרום ללקוחות ללחוץ על המודעה שלכם לפני כולם

כתיבה למועדוני לקוחות

ניוזלטר או SMS. חיזוק מועדון הלקוחות מתחיל בטקסט

תוכן וקופירייטינג

בעידן הדיגיטלי, הדרך לתקשר עם גולשים היא באמצעות מילים. אתרים זקוקים לתוכן, קידום אורגני SEO מבוסס על מאמרים המופצים ברשת. לקמפיינים ממומנים בגוגל כותבים מודעות ובאנרים, יש כתבות אאוטבריין וטאבולה, בלוגים, מאמרים מקצועיים ועוד  המילים נותרו הדרך הכמעט יחידה להגיד משהו לאנשים שמעבר למקלדת.

כיוון שכך חשוב מאוד שהאנשים הללו יקבלו את הרושם הנכון. הם יכולים להיות גולשים שנכנסים לאתרי מכירות און ליין, פורומים, בלוגים, דף הבית ואודות באתרים שונים והם צריכים לקבל את הרושם הנכון עליכם ועל העסק שלכם. אתם יכולים לפרסם להם סלוגנים, לבקש מהם להיות שותפים להצלחה שלכם, לרכוש מהם, להיות חברים במועדון הלקוחות שלהם, להגיב בפוסטים שלהם בפייסבוק ואת כל זה עושים במילים.

הן חייבות להיות נכונות, מדויקות, שנונות ובועטות. הן חייבות להיות בשפה תקינה וללא שיבושי תחביר וכתיב, הן מייצגות את האתרים ומאידך גם את העסקים העומדים מאחוריהם וכל טעות בנושא של תוכן וכתיבת קופירייטינג, עלולה בהחלט לחבל במוניטין וליצור לאתר שלכם שם לא ממש חיובי. כתיבה זה מקצוע וגם כישרון ומוטב שמי שעוסק בזה יהיה אדם שיש לו מה להגיד והוא גם יודע להגיד את זה ברמה הכי גבוהה שיש.

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מותאמת אישית

של מי הבלוג המחורפן הזה?

בלוג היא דרך בהחלט נכונה לתקשר עם קהל של גולשים, ויש כמה דרכים לעשות את זה.  אם אתם מוכשרים בכתיבה, אתם יכולים לעשות את זה לבד, אם אתם לא מוכשרים תודו בכך, ותנו למישהו מקצועי לכתוב לכם את המליץ ולספק לכם כל סגנון כתיבה, אבל אדם שאין לו מושג בכתיבה עלול לייצר בלוג משמים ורדוד, שיגרום לגולשים מהר מאוד לדלג מעליו ולדלג גם מעל האתר שלכם. כלומר רצוי שתבינו שכל דבר שאתם עושים ברשת, כותבים ומפרסמים, נמצא תחת עיניהם הבוחנות של הגולשים שחלקם מבינים טוב מאוד, מה  זה בלוג ברמה גבוהה ומה זה בלוג מחורפן. לכן אל תתקמצנו על אנשי מקצוע שיכולים להפוך את הבלוג שלכם לויראלי.

קופירייטינג - למתג את העסק

קופירייטינג –אאוט בריין וטאבולה

אאוט בריין וטאבולה מאפשרים לייצר תכנים עיתונאיים אשר מתפרסמים בפורטלים ומגזינים שונים.  למעשה הכתבות הללו, הן דרך מקצועית לייצר תוכן ברמה טובה, במסגרת של כתבה עיתונאית מאורגנת קולחת ומגמתית. בעבר כאשר העיתונות המודפסת הייתה במיטבה, היו משרדי פרסום שסיפקו כתבות תדמית ללקוחות שונים, וזו בדיוק המטרה של כתבות אלה, אבל כדי להצליח לייצר כתבה שיקראו אותה הנה כמה כללים:

  • נושא- כתבה עיתונאית מובילה נושא המוגדר מראש.
  • איסוף החומרים נעשה בכפוף ובהתאם לנושא.
  • הכתבה צריכה לתמוך ולהרחיב את הדיון על הנושא המסוים, זו יכולה להיות כתבת צבע על קידום אורגני לעורכי דין או סקירה של מסעות פרסום ברשת, אבל חייבים לבשר משהו למשל:" קידום אורגני יותר עדיף על עורכי דין מקידום ממומן" וכו'.
  • אם יש מרואיינים לכתבה, חשוב מאוד שהמראיין יהיה איש מקצוע, בעל ניסיון בראיון אנשים.

קופירייטינג - תבדלו את עצמכם מכל המתחרים

דף בית שיווקי- זה הפנים שלכם

מדי פעם נחרדת כותבת שורות אלה, מדפי בית עלובים וחסרי מעוף, שיותר משהם תורמים משהו, הם בטוח גורמים נזק. חשוב להבין דבר אחד. איש מקצוע שמעריך מקצועיות, ייקח אנשי תוכן מקצועיים כדי שהם יכתבו את האתר שלו. תשאלו למה? אוקיי, הוא יעשה את זה כי הוא מעריך מקצועיות כמו שהוא מעריך את עצמו. אם הוא איש מקצוע בינוני ומטה, הוא בעצמו יכתוב את דף הבית, או שהוא ייקח את הקופירייטר הכי זול, שבסוף יסתבר בכלל שכל מה שהוא כתב בחיים שלו, זה ברכת יום הולדת לחברה שלו, וככה ייראה דף הבית, כמו ברכת יום הולדת.

מה שבטוח לקוחות יברחו מאתר כזה.

המגזין

קידום אתרים בסלולר

קידום אתרים בסלולר: המדריך המלא (נכון ל-2020)

מדריך חדש זה יראה לכם את כל מה שצריך לדעת על קידום אתרים לנייד.

ראשית, אני אראה לכם מדוע האופטימיזציה לסלולר חשובה מתמיד. לאחר מכן, אני אעזור לכם להכין את האתר שלכם כדי להיות מותאם בדיוק לאינדוקס של גוגל למכשירים סלולרים. נשמע טוב? בואו נצלול ממש פנימה…

קרא עוד »