לפעמים גוגל יכול להפוך לי את היום – קידום אורגני!

במסגרת שירותי קידום אתרים אורגני שאנחנו עושים לעסקים קטנים ובינוניים אנחנו יוצרים תקשורת רצופה במשך הרבה מאוד שעות עם גוגל, עבור הלקוחות שלנו, ומנסה להבין מה הוא בעצם רוצה מאיתנו
קידום אתרים לעסקים קטנים

התקשורת עם רובוט היא קצת לקויה, אבל זו לגמרי הבעיה של כל מי שעושה קידום אתרים אורגני. לגוגל לא ממש אכפת אם מבינים אותו או לא, להיפך. הרבה פעמים ישזה עושה רושם שהוא מנסה להפוך לנו את היום, אבל אנחנו לא מוותרים. אנחנו מנסים ומתאמצים לעשות עליו רושם טוב, באמצעות קידום אתרים אורגני מקצועי, ברמה הכי גבוהה ואמינה שאנחנו יכולים  לעשות עבור הלקוחות שלנו. אנחנו עושים זאת כי יש לנו מוניטין  ואכפת לנו מכל לקוח. הניסיון שצברנו במהלך השנים מדבר בעד עצמו. יש לנו שורת לקוחות מרוצים שנמצאים במקומות הכי טובים שהם היו אי פעם ברשת, ואנחנו יודעים שזה בגלל העבודה שאנחנו עושים, אבל גם בגלל שהם האמינו בנו כחברת קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים.

אז לטובת הלקוחות שלנו ולטובת הגולשים, הנה כמה עובדות חשובות שכדאי לדעת על מנוע החיפוש הכי גדול ועסוק בעולם- גוגל.

  • הדומיין של גוגל – גוגל קום, נרשם בחודש ספטמבר 1997, לפני שגוגל נרשמה כחברה וזה 'קרה בתחילת ספטמבר 1998.
  • כל שנה ב-27 לספטמבר מציינת גוגל יום הולדת.
  • חברת גוגל קונה הרבה חברות, אבל אף פעם לא מוכרת אותן לאחרים.
  • מנוע החיפוש בנוי מאלגוריתמים. כאשר אנו גולשים ברשת, הם אוספים מידע על החיפושים. הם יודעים בכל שנייה איפה גלשנו וכמה זמן וגם גלישה שלא נעשית דרך גוגל כרום.
  • השרתים של חברת גוגל, ישבו בהתחלה בתוך קופסאות מלגו. אמתי.
  • כוח החיפוש של מנוע גוגל, יותר חזק מהכח שנדרש להטסת חללית.
  • לגוגל יש קמפוס, ויש שם עזים שהתפקיד שלהן הוא ללחך עשב, וככה חוסכים על גנן…
  • במטה של גוגל, מותר להביא כלבים לעבודה.
  • 15% מהחיפושים בגוגל הם חדשים.
  • בכרום של גוגל יש משחק מחשב של טי רקס מקפץ…כשהוא מנותק מהאינטרנט.
  • לגוגל יש מקבילה טלוויזיונית ב"אשה הטובה" שהבעלים שלה היה לובש קפוצ'ון בדיוק כמו שלובש צוקרברג.
  • אם אתם עושים חיפוש קולי, גוגל שומרת את כל ההקלטות הללו.
  • גוגל משלמת כל שנה לחברת פיירפוקס 140 מיליון דולר, כדי שהיא תהיה ברירת המחדל שלה.

מה בעצם עושה שירות של קידום אתרים אורגני!

שירות של קידום אורגני, מאפשר לגוגל לסרוק את האתר שלכם, ולזהות את מילות המפתח, אותן מחפשים גולשים. כאשר הוא מזהה אותן, הוא מעלה גם את האתר שלכם בתוצאות החיפוש, וכך גולשים מתוודעים אליכם ולאתר שלכם. ככל שיש לכם יותר נפח של טקסטים ומאמרים, שמומחה קידום אתרים אורגני שלכם ידע לעשות לכם מחקר מילות מפתח, ולהוביל את המאמרים שלכם עם טקסטים איכותיים, כך גוגל מזהה איכות ואתר שהוא מקדיש לו תשומת לב. גוגל אפילו נותן ציונים לפי הזמן שגולשים שוהים באתרים. הוא עושה חשבון פשוט, אם גולשים יוצאים מהר מהאתר שלכם, הוא משעמם ( וגוגל לא אוהב אתרים משעממים) ואם גולשים מתעכבים על דפים שלכם באתר, סימן שכתוב שם משהו מעניין, וזה בדיוק מה שמעלה את הערך והמיקום שלכם בעיני גוגל. זה ועבודה טובה של קידום אתרים אורגני ואין ספק כי השמיים הם הגבול.

יובל לגשטיין

יובל לגשטיין

בעלים של חברת "SEO FIX" - קידום אתרים לעסקים שרעבים באמת לתוצאות, עוסק בתחום הדיגיטל כ-13 שנים. כותב תוכן, וקופירייטר, בעל ניסיון אדיר בקידום אתרי מסחר ותדמית עם חשיבה מחוץ לקופסא.